brak dostępu do własnego numeru telefonu przez parę dni

Data: 2019-02-03 23:05:36
Autor: PhoneUser
brak dostępu do własnego numeru telefonu przez parę dni
Miałem zaplanowane już 14 stycznia przejście do sieci T-mobile w dniu 31 stycznia. O północy przełożyłem karty sim w telefonie, stara przestała działać, ale nowa nie zadziałała aż do dziś. W tym dniu w budynku T-Mobile wybuchł pożar i mieli z tego powodu duże problemy, jednak ja jestem już czwartą dobę odcięty nie z mojej winy od numeru, który używam od przeszło 15 lat, na którym ma zarejestrowane wszelkie usługi bankowe, Epuap, Uber, nie mówiąc o zerowym kontakcie pod tym numerem. Operator karzę mi tylko czekać... Co mogę zrobić? Jak wycenić swoje szkody? Wiem że powyżej 36 godzin braku dostępu przysługuje zwrot 1/30 abonamentu, ale to wyjdzie jakieś żałośnych kilka złotych, a straty są niewspółmierne.

Data: 2019-02-03 23:18:33
Autor: J.F.
Dnia Sun, 3 Feb 2019 23:05:36 +0100, PhoneUser napisał(a):
[...]

W weekend banki i tak nie dzialaja :-)

Epuap ... trabia w radiu, ze pity pracownikow mozna zlozyc tylko
elektronicznie do 31.01 ... ciekawe co by bylo, gdyby awaria sie
zdarzyla 28.01 powiedzmy ...

J.

Data: 2019-02-04 02:14:20
Autor: PhoneUser
On 03.02.2019 23:18, J.F. wrote:
[...]

Słyszałeś o przelewach natychmiastowych?
Epuap nie służy tylko do rozliczania Pitu.
Całkowity brak łączności i możliwości dodzwonienia się do mnie to również pikuś?

Data: 2019-02-04 09:03:12
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-02-04 o 02:14, PhoneUser pisze:
On 03.02.2019 23:18, J.F. wrote:
[...]

A jakie szkody poniosłeś? Konkretnie?

--
Liwiusz

Data: 2019-02-03 23:59:16
Autor: Robert Tomasik
W dniu 03-02-19 o 23:05, PhoneUser pisze:
[...]

Wydaje mi się, że w praktyce możesz tylko apelować, jak w tej scence:
https://www.youtube.com/watch?v=lKLiIocg-C0

Data: 2019-02-04 00:49:18
Autor: Animka
[...]

Zajrzyj na tę stronę. Może coś sie juz zmieniło.
https://downdetector.pl/status/t-mobile

--
animka

Data: 2019-02-04 18:06:51
Autor: Sonn
W dniu 2019-02-03 o 23:05, PhoneUser pisze:
[...]

Z ich winy też nie zostałeś odcięty. Podejrzewam że sa po wielokroć bardzie wkur...ni niż ty.Zadziałała siła wyższa. Zdarzenie losowe niezależne od operatora.

Operator karzę mi tylko czekać...

Boże, widzisz i nie grzmisz?

Co mogę zrobić?

Usiąść i zapłakać krokodylimi łzami. To jedno co ci pozostało. Względnie pozywaj o odszkodowanie sprawców pożaru.

--
Sonn

Data: 2019-02-04 22:01:34
Autor: PhoneUser
On 04.02.2019 18:06, Sonn wrote:
[...]

Czekam na odpowiedź w sprawie pracy, mam się cieszyć z utraty oferty, bo barany z T są mniej profesjonalne od trzepakowej sieci osiedlowej i rozwala ich na łopatki pożar w sąsiedniej hali, nie posiadając żadnego zapasowego centrum danych? Jak mam dokonać przelewu nie mogąc się autoryzować? Przypominam że to już piąty dzień!

Data: 2019-02-04 22:02:26
Autor: PhoneUser
On 04.02.2019 18:06, Sonn wrote:
[...]

Czekam na odpowiedź w sprawie pracy, w tej chwil dzwoniąc pod mój numer jest komunikat nie ma takiego numeru. Mam się cieszyć z utraty oferty, bo barany z T są mniej profesjonalne od trzepakowej sieci osiedlowej i rozwala ich na łopatki pożar w sąsiedniej hali, nie posiadając żadnego zapasowego centrum danych? Jak mam dokonać przelewu nie mogąc się autoryzować? Przypominam że to już piąty dzień!

Data: 2019-02-04 23:37:10
Autor: Animka
W dniu 2019-02-04 o 23:02, PhoneUser pisze:

[...]

Idź do Banku, idź do jakiegoś Oddziału TM. Niech Ci w tym pomogą. Najlepiej to z nimi pogadać.

--
animka

Data: 2019-02-05 18:22:19
Autor: PhoneUser
On 04.02.2019 22:37, Animka wrote:
[...]

Byłem, nic nie mogą zrobić, system im nie pozwala, numer jest zablokowany. Mam czekać, nie wiadomo do kiedy i na co. Jakieś inne pomysły?!

Data: 2019-02-05 18:51:32
Autor: Kviat
W dniu 2019-02-05 o 18:22, PhoneUser pisze:

Byłem, nic nie mogą zrobić, system im nie pozwala, numer jest zablokowany. Mam czekać, nie wiadomo do kiedy i na co. Jakieś inne pomysły?!

A nie możesz kupić jakiegoś startera za kila złotych i tymczasowo zmienić numer telefonu w banku? Może się da dodać jako drugi? Potencjalny pracodawca pewnie się nie dodzwoni, ale chociaż przelewy będziesz mógł autoryzować.
Odzyskasz stary numer, to ponownie w banku zmienisz.

Czekasz już pięć dni, a ile taki starter kosztuje 10 zł? 30 zł? (Nie kupowałem, nie wiem jaki to koszt, ale 5 dni bez telefonu chyba przewyższa taką kwotę?)

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2019-02-05 19:00:19
Autor: Kviat
W dniu 2019-02-05 o 18:51, Kviat pisze:
[...]

Jak będziesz miał działający numer, to możesz też powiadomić potencjalnego pracodawcę o awarii i podać mu drugi numer. To też są ludzie, zrozumieją.

Pięć dni czekałeś zamiast problem rozwiązać w jeden dzień...

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2019-02-06 11:35:44
Autor: n
brak dostępu do własnego numeru telefonu przez parę dni
Włączyć przekierowanie?
Czytać pocztę głosową?
Kupić SIM za 5 zł i powiadomić kogo trzeba o nowym numerze?

-- -- -
Jakieś inne pomysły?!

Data: 2019-02-06 11:38:28
Autor: Liwiusz
brak dostępu do własnego numeru telefonu przez parę dni
W dniu 2019-02-06 o 11:35, n pisze:
Włączyć przekierowanie?

Nie da się bez działającego numeru.

Czytać pocztę głosową?

Nikt się nie nagra, skoro numer nie działa.

Kupić SIM za 5 zł i powiadomić kogo trzeba o nowym numerze?

Cały kuń, 2/3 bredni, 1/3 jako tako :)

--
Liwiusz

Data: 2019-02-06 11:56:52
Autor: n
brak dostępu do własnego numeru telefonu przez parę dni
Zadzwonić na infolinię techniczną, kiedyś tak załatwiłem przekierowanie (OIDP w ś.p. Sferii).

-- -- -
Nie da się bez działającego numeru.

Data: 2019-02-06 12:01:01
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-02-06 o 11:56, n pisze:
Zadzwonić na infolinię techniczną,

Odpowiedzą, że nie mogą, że pożar, a poza tym numer nie działa (nie został do końca przeniesiony), więc i tak się nikt nie dodzwoni.

kiedyś tak załatwiłem przekierowanie (OIDP w ś.p. Sferii).

Przekierowałeś połączenia z niedziałającego numeru?

--
Liwiusz

Data: 2019-02-06 12:15:13
Autor: n
brak dostępu do własnego numeru telefonu przez parę dni
OIDP telefon się zepsuł (jeszcze przed wprowadzeniem SIM), ale może to było na drugi numer u tego samego opa (to samo konto).

-- -- -
Przekierowałeś połączenia z niedziałającego numeru?

Data: 2019-02-05 18:39:29
Autor: u2
W dniu 03.02.2019 o 23:05, PhoneUser pisze:
Miałem zaplanowane już 14 stycznia przejście do sieci T-mobile w dniu 31 stycznia.

błąd, ja szybko uciekłem z tej sieci, traktują starych klientów jak śmieci:)

--
George Orwell :

Data: 2019-02-05 18:41:36
Autor: PhoneUser
On 05.02.2019 18:39, u2 wrote:
W dniu 03.02.2019 o 23:05, PhoneUser pisze:
Miałem zaplanowane już 14 stycznia przejście do sieci T-mobile w dniu 31 stycznia.

błąd, ja szybko uciekłem z tej sieci, traktują starych klientów jak śmieci:)

Przekonałem się o tym już na własnej skórze, ale za późno i mój numer obecnie blokują...

Data: 2019-02-07 18:23:30
Autor: J.F.
Użytkownik "PhoneUser"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5c5765af$0$512$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

https://www.msn.com/pl-pl/finanse/firmy/siła-wyższa-pomoże-t-mobile-uniknąć-odszkodowań/ar-BBTh4vq

Sila wyzsza i nic sie nie nalezy ?

Ale czy aby na pewno bylo to zdarzenie, ktorego nie mozna bylo przewidziec ...

P.S. A jakiejs kary umownej za nieprzeniesienie numeru w ustawowym terminie nie ma ?

J.

brak dostępu do własnego numeru telefonu przez parę dni