brak dostępu do własnego numeru telefonu przez parę dni

Data: 2019-02-07 18:23:30
Autor: J.F.
brak dostępu do własnego numeru telefonu przez parę dni
Użytkownik "PhoneUser"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5c5765af$0$512$65785112@news.neostrada.pl...
Miałem zaplanowane już 14 stycznia przejście do sieci T-mobile w dniu 31 stycznia. O północy przełożyłem karty sim w telefonie, stara przestała działać, ale nowa nie zadziałała aż do dziś. W tym dniu w budynku T-Mobile wybuchł pożar i mieli z tego powodu duże problemy, jednak ja

https://www.msn.com/pl-pl/finanse/firmy/siła-wyższa-pomoże-t-mobile-uniknąć-odszkodowań/ar-BBTh4vq

Sila wyzsza i nic sie nie nalezy ?

Ale czy aby na pewno bylo to zdarzenie, ktorego nie mozna bylo przewidziec ...

P.S. A jakiejs kary umownej za nieprzeniesienie numeru w ustawowym terminie nie ma ?

J.

brak dostępu do własnego numeru telefonu przez parę dni