brak dzwięku Win Fast Ekspert 2000

Data: 2009-09-14 00:49:20
Autor: lebla
brak dzwięku Win Fast Ekspert 2000
Po zainstalowaniku karty t v w systemie  32 bit. Windows 7 mam obraz
nie mogę uzyskać dzwieku.Czy ktoś spotkal się z takim samym
problemem?.Za odpowiedż będę wdzięczny.Lebla

Data: 2009-09-14 10:54:37
Autor: zly
Dnia Mon, 14 Sep 2009 00:49:20 -0700 (PDT), lebla napisał(a):

Po zainstalowaniku karty t v w systemie  32 bit. Windows 7 mam obraz
nie mogę uzyskać dzwieku.Czy ktoś spotkal się z takim samym
problemem?.Za odpowiedż będę wdzięczny.Lebla

u mnie i u kolegi tez tak. problem poki co nierozwiazany
--
marcin

Data: 2009-09-14 11:08:37
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Mon, 14 Sep 2009 10:54:37 +0200, zly napisał(a):

[...]

W zależności co pokopane:

- Spiąć wyjście audio na tunerze z wejściem audio na płycie głównej,
uaktywnić wejście w mikserze...

- Nacisnąć w programie Leadteka przycisk A, zmienić rodzaj fonii na D/K...,
względnie zmienić program do obsługi tunera.

--
|Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
AMD Athlon 64X2 4400+,  Gigabyte Radeon HD4850,  Arctic Freezer 64 Pro
4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F,  Asus Xonar DX

Data: 2009-09-14 11:36:25
Autor: zly
brak dzwięku Win Fast Ekspert 2000
Dnia Mon, 14 Sep 2009 11:08:37 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

W zależności co pokopane:

dodam, ze na xp problemu nie bylo ;)
--
marcin

Data: 2009-10-04 21:22:43
Autor: Fristajler
brak dzwięku Win Fast Ekspert 2000
Własnie tak, jak kolega niżej mówi. Jest taki rozgałęźnik pięciokońcówkowy
dołączany do każdego zestawy WinFast. Czarna końcówka idzie do karty TV, a
niebieski chinch audio idzie do gniazda środkowego (strumień wejścia audio
do karty dźwiękowek zintegrowanej czyli Line IN). Tak samo ustawiasz w
programie WinFasta. Jako kraj wybierasz China i dodatkowo tak jak w moim
screenie niżej. Pozdrawiam.

http://img230.imageshack.us/i/beztytuuik.jpg/

Data: 2009-09-14 11:10:29
Autor: Primek

Użytkownik "lebla" <lebla1950@gmail.com> napisał w wiadomości news:1b679396-005e-421d-bdec-978d5c85175da21g2000yqc.googlegroups.com...
Po zainstalowaniku karty t v w systemie  32 bit. Windows 7 mam obraz
nie mogę uzyskać dzwieku.Czy ktoś spotkal się z takim samym
problemem?.Za odpowiedż będę wdzięczny.Lebla

Niestety z ww powodu na jednym z kompow jeszcze nie przeszedlem na W7 :-/, trzeba bedzie troche poczekac na sterowniki.

Primek
http://primaxpolska.pl/

Data: 2009-09-14 11:42:11
Autor: Szarlih
brak dzwięku Win Fast Ekspert 2000
lebla jest autorem poniższej notatki:

Po zainstalowaniku karty t v w systemie  32 bit. Windows 7 mam obraz
nie mogę uzyskać dzwieku.Czy ktoś spotkal się z takim samym
problemem?.

SOA#1, tyle, że system 64 bit. trzeba włączyć urządzenie AUX w odpowiednim dziale panelu sterowania (żeby to zrobić trzeba najpierw włączyć opcje pokaż urządzenia niewidoczne czy wyłączone - nie pamiętam dokładnej nazwy). tyle wystarcza dla Realteków. w Xonarze musiałem jeszcze włączyć monitoring dla AUX. oczywiście to wszystko pod warunkiem poprawnie wpiętego kabla pomiędzy tunerem, a dźwiękówką.

--
Szarlih

Data: 2009-09-14 13:53:32
Autor: Wiktor S.
brak dzwięku Win Fast Ekspert 2000
Po zainstalowaniku karty t v w systemie  32 bit. Windows 7 mam obraz
nie mogę uzyskać dzwieku.Czy ktoś spotkal się z takim samym
problemem?.Za odpowiedż będę wdzięczny.Lebla

Inna karta (też WinFast), inny system (Windows Vista), ten sam problem. Nie pamiętam co pomogło, za dużo grzebałem na raz. Ale coś w ustawieniach dźwięku z pewnością pomogło.

--
Azarien

brak dzwięku Win Fast Ekspert 2000