brak dzwięku Win Fast Ekspert 2000

Data: 2009-09-14 11:42:11
Autor: Szarlih
brak dzwięku Win Fast Ekspert 2000
lebla jest autorem poniższej notatki:

Po zainstalowaniku karty t v w systemie  32 bit. Windows 7 mam obraz
nie mogę uzyskać dzwieku.Czy ktoś spotkal się z takim samym
problemem?.

SOA#1, tyle, że system 64 bit. trzeba włączyć urządzenie AUX w odpowiednim dziale panelu sterowania (żeby to zrobić trzeba najpierw włączyć opcje pokaż urządzenia niewidoczne czy wyłączone - nie pamiętam dokładnej nazwy). tyle wystarcza dla Realteków. w Xonarze musiałem jeszcze włączyć monitoring dla AUX. oczywiście to wszystko pod warunkiem poprawnie wpiętego kabla pomiędzy tunerem, a dźwiękówką.

--
Szarlih

brak dzwięku Win Fast Ekspert 2000