Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).

brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).

Data: 2011-04-08 11:45:06
Autor: butterfly
brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
Witam
Dostawca usług internetowych od 24 marca (czyli juz ponad 14 dni) nie jest w stanie zapewnic wykonywanie usługi w jakości o jakiej mowa w umowie. Z tytułu braku interntu przyługuje mi ulga w abonamencie w wysokości 1/30 abonamentu. Umowa w zasadnie nie przewiduje żadnych kar umownych za wyjatkiem sytuacji kiedy jedna ze stron wypowiada umowę. W takim przypadku kara umowna wynosi wysokośc wartości abonamntowych jakie  byłyby płacone w przypadku gdyby umowa nie była rozwiazana.
Co zrobic bo satysfakcja z ulgi w wysokości 1/30 mnie nie satysfakcjonuje. Tzn czy mozna coś "wywalczyc" na podstawie innych przepisów?
Pozdrawiam

Data: 2011-04-08 11:50:53
Autor: mz
brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
Tzn. jak to cie nie satysfakcjonuje ? Podpisałeś taką umowę i co ?
Doprowadz do podpisania aneksu do umowy, w którym będzie napisane, że za każdy dzień ba każda minutę bez interenu oni płacą ci 999999999999999999999999999,98 zł. Wtedy otrzymasz jakieś pieniądze.

Data: 2011-04-08 12:07:56
Autor: butterfly
brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).

Użytkownik "mz" <22051976wytnij@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d9eda82$0$2458$65785112news.neostrada.pl...
Tzn. jak to cie nie satysfakcjonuje ? Podpisałeś taką umowę i co ?
Doprowadz do podpisania aneksu do umowy, w którym będzie napisane, że za każdy dzień ba każda minutę bez interenu oni płacą ci 999999999999999999999999999,98 zł. Wtedy otrzymasz jakieś pieniądze.

Dzieki za odpowiedź choc zapewne zdajesz sobie sprawę z jej idiotycznego wydźwieku.
A doprowadzić to zapewne mozesz zdecydowanie szybciej do oragazmu (jednoczesnego) kilkudzieięciu osobniczek niż podpisania indywidulnego aneksu z bardzo duzym opertorem.
Bardziej spodziewałem się odpowiedzi jak ich zmusic do wypowiedzenia mnie umowy tak aby oni byli zmuszeniu zapłacic kare umowna.
Powód - np wzgledy techniczne (brak mozliwosci zapewnienia usługi na poziomie wynikajacym z umowy).

Data: 2011-04-08 11:25:00
Autor: Smok Eustachy
brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
Dnia Fri, 08 Apr 2011 12:07:56 +0200, butterfly napisał(a):

Użytkownik "mz" <22051976wytnij@wp.pl> napisał w wiadomości
news:4d9eda82$0$2458$65785112news.neostrada.pl...
Tzn. jak to cie nie satysfakcjonuje ? Podpisałeś taką umowę i co ?
Doprowadz do podpisania aneksu do umowy, w którym będzie napisane, że
za każdy dzień ba każda minutę bez interenu oni płacą ci
999999999999999999999999999,98 zł. Wtedy otrzymasz jakieś pieniądze.

Dzieki za odpowiedź choc zapewne zdajesz sobie sprawę z jej idiotycznego
wydźwieku.
Co za dostawca?

Data: 2011-04-08 13:28:36
Autor: qwerty
brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
Użytkownik "Smok Eustachy"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:inmrac$gt0$1@news.net.icm.edu.pl...
Co za dostawca?

NNTP-Posting-Host: ip-94-42-152-178.ibd.gtsenergis.pl

Data: 2011-04-08 13:41:14
Autor: butterfly
brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).

Użytkownik "Smok Eustachy" <smok.eustachy@wurg.pl> napisał w wiadomości news:inmrac$gt0$1news.net.icm.edu.pl...
Dnia Fri, 08 Apr 2011 12:07:56 +0200, butterfly napisał(a):

Co za dostawca?
Hyperion.

Data: 2011-04-08 12:13:19
Autor: Kamil
brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
Dnia Fri, 8 Apr 2011 12:07:56 +0200, butterfly napisał(a):

Bardziej spodziewałem się odpowiedzi jak ich zmusic do wypowiedzenia mnie umowy tak aby oni byli zmuszeniu zapłacic kare umowna.
Powód - np wzgledy techniczne (brak mozliwosci zapewnienia usługi na poziomie wynikajacym z umowy).

A nie możesz wypowiedzieć tej umowy Ty ze względu na brak działania usługi
z winy operatora?

Data: 2011-04-08 11:25:18
Autor: Smok Eustachy
brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
Dnia Fri, 08 Apr 2011 12:13:19 +0200, Kamil napisał(a):

Dnia Fri, 8 Apr 2011 12:07:56 +0200, butterfly napisał(a):

Bardziej spodziewałem się odpowiedzi jak ich zmusic do wypowiedzenia
mnie umowy tak aby oni byli zmuszeniu zapłacic kare umowna. Powód - np
wzgledy techniczne (brak mozliwosci zapewnienia usługi na poziomie
wynikajacym z umowy).

A nie możesz wypowiedzieć tej umowy Ty ze względu na brak działania
usługi z winy operatora?

Przecież działa.

Data: 2011-04-08 13:52:32
Autor: Kamil
brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
Dnia Fri, 8 Apr 2011 11:25:18 +0000 (UTC), Smok Eustachy napisał(a):


Bardziej spodziewałem się odpowiedzi jak ich zmusic do wypowiedzenia
mnie umowy tak aby oni byli zmuszeniu zapłacic kare umowna. Powód - np
wzgledy techniczne (brak mozliwosci zapewnienia usługi na poziomie
wynikajacym z umowy).

A nie możesz wypowiedzieć tej umowy Ty ze względu na brak działania
usługi z winy operatora?

Przecież działa.

Gdzie to przeczytałeś?

Dostawca usług internetowych od 24 marca (czyli juz ponad 14 dni) nie jest w stanie zapewnic wykonywanie usługi w jakości o jakiej mowa w umowie. Z tytułu braku interntu

Data: 2011-04-08 13:40:36
Autor: butterfly
brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).

Użytkownik "Kamil" <asdfg@asd.com> napisał w wiadomości news:3hwt9dung85i.cdv5iwga64mh.dlg40tude.net...
Dnia Fri, 8 Apr 2011 12:07:56 +0200, butterfly napisał(a):

A nie możesz wypowiedzieć tej umowy Ty ze względu na brak działania usługi
z winy operatora?

Mogę .. ale co dalej. Nie mam w zanadrzu drugiego do którego mogłbym przejśc w miarę bez dodatkowych kosztów. Kara mogłaby mi pomóc "przełknąć" te nadprogramowe koszty.

Data: 2011-04-08 12:21:14
Autor: Tomasz Kaczanowski
brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
butterfly pisze:
Witam
Dostawca usług internetowych od 24 marca (czyli juz ponad 14 dni) nie jest w stanie zapewnic wykonywanie usługi w jakości o jakiej mowa w umowie. Z tytułu braku interntu przyługuje mi ulga w abonamencie w wysokości 1/30 abonamentu. Umowa w zasadnie nie przewiduje żadnych kar umownych za wyjatkiem sytuacji kiedy jedna ze stron wypowiada umowę. W takim przypadku kara umowna wynosi wysokośc wartości abonamntowych jakie  byłyby płacone w przypadku gdyby umowa nie była rozwiazana.
Co zrobic bo satysfakcja z ulgi w wysokości 1/30 mnie nie satysfakcjonuje. Tzn czy mozna coś "wywalczyc" na podstawie innych przepisów?
Pozdrawiam


Zajrzyj do prawa telekomunikacyjnego - w art 105 masz opisane jakie odszkodowanie Ci przysługuje.

--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Data: 2011-04-08 11:31:48
Autor: Smok Eustachy
brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
Dnia Fri, 08 Apr 2011 12:21:14 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

butterfly pisze:
Witam
Dostawca usług internetowych od 24 marca (czyli juz ponad 14 dni) nie
jest w stanie zapewnic wykonywanie usługi w jakości o jakiej mowa w
umowie. Z tytułu braku interntu przyługuje mi ulga w abonamencie w
wysokości 1/30 abonamentu. Umowa w zasadnie nie przewiduje żadnych kar
umownych za wyjatkiem sytuacji kiedy jedna ze stron wypowiada umowę. W
takim przypadku kara umowna wynosi wysokośc wartości abonamntowych
jakie  byłyby płacone w przypadku gdyby umowa nie była rozwiazana. Co
zrobic bo satysfakcja z ulgi w wysokości 1/30 mnie nie satysfakcjonuje.
Tzn czy mozna coś "wywalczyc" na podstawie innych przepisów?
Pozdrawiam


Zajrzyj do prawa telekomunikacyjnego - w art 105 masz opisane jakie
odszkodowanie Ci przysługuje.

A nie dotyczy to tylko TP (pewne) i tylko telefonów (mniej pewne)? http://www.rp.pl/artykul/100254.html

Data: 2011-04-08 13:45:12
Autor: Tomasz Kaczanowski
brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
Smok Eustachy pisze:
Dnia Fri, 08 Apr 2011 12:21:14 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

butterfly pisze:
Witam
Dostawca usług internetowych od 24 marca (czyli juz ponad 14 dni) nie
jest w stanie zapewnic wykonywanie usługi w jakości o jakiej mowa w
umowie. Z tytułu braku interntu przyługuje mi ulga w abonamencie w
wysokości 1/30 abonamentu. Umowa w zasadnie nie przewiduje żadnych kar
umownych za wyjatkiem sytuacji kiedy jedna ze stron wypowiada umowę. W
takim przypadku kara umowna wynosi wysokośc wartości abonamntowych
jakie  byłyby płacone w przypadku gdyby umowa nie była rozwiazana. Co
zrobic bo satysfakcja z ulgi w wysokości 1/30 mnie nie satysfakcjonuje.
Tzn czy mozna coś "wywalczyc" na podstawie innych przepisów?
Pozdrawiam


Zajrzyj do prawa telekomunikacyjnego - w art 105 masz opisane jakie
odszkodowanie Ci przysługuje.

A nie dotyczy to tylko TP (pewne) i tylko telefonów (mniej pewne)? http://www.rp.pl/artykul/100254.html


1) Ustawa dotyczy wszystkich świadczących usługi telekomunikacyjne.
2) rozdział tego artykułu dotyczy odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług telekomunikacyjnych.

--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Data: 2011-04-08 12:20:42
Autor: Smok Eustachy
brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
Dnia Fri, 08 Apr 2011 13:45:12 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):
/.../
1) Ustawa dotyczy wszystkich świadczących usługi telekomunikacyjne. 2)
rozdział tego artykułu dotyczy odpowiedzialność za niewykonanie lub
nienależyte wykonanie usług telekomunikacyjnych.

Art 105:
1. Za każdy dzień przerwy w świadczeniu usługi powszechnej płatnej okresowo abonentowi

POWSZECHNEJ POWSZECHNEJ napisane jak byk jak wół jak krowa.
Jest tam mowa o przerwie a o transferze nic -zresztą.

Data: 2011-04-08 15:16:23
Autor: Tomasz Kaczanowski
brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
Smok Eustachy pisze:
Dnia Fri, 08 Apr 2011 13:45:12 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):
/.../
1) Ustawa dotyczy wszystkich świadczących usługi telekomunikacyjne. 2)
rozdział tego artykułu dotyczy odpowiedzialność za niewykonanie lub
nienależyte wykonanie usług telekomunikacyjnych.

Art 105:
1. Za każdy dzień przerwy w świadczeniu usługi powszechnej płatnej okresowo abonentowi

POWSZECHNEJ POWSZECHNEJ napisane jak byk jak wół jak krowa.
Jest tam mowa o przerwie a o transferze nic -zresztą.

No tak - moje niedopatrzenie. Nie zauważyłem, że chodzi o gorszą jakość łącza. Tu co najwyżej reklamacja i lub skarga.


--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Data: 2011-04-08 13:20:17
Autor: Smok Eustachy
brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
Dnia Fri, 08 Apr 2011 15:16:23 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

Smok Eustachy pisze:
Dnia Fri, 08 Apr 2011 13:45:12 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):
/.../
1) Ustawa dotyczy wszystkich świadczących usługi telekomunikacyjne. 2)
rozdział tego artykułu dotyczy odpowiedzialność za niewykonanie lub
nienależyte wykonanie usług telekomunikacyjnych.

Art 105:
1. Za każdy dzień przerwy w świadczeniu usługi powszechnej płatnej
okresowo abonentowi

POWSZECHNEJ POWSZECHNEJ napisane jak byk jak wół jak krowa. Jest tam
mowa o przerwie a o transferze nic -zresztą.

No tak - moje niedopatrzenie. Nie zauważyłem, że chodzi o gorszą jakość
łącza. Tu co najwyżej reklamacja i lub skarga.

No i powszechna to jest świadczenie przez TP telefonu, faxu i wdzwonki. Tylko.

Data: 2011-04-08 13:55:28
Autor: Tomasz Kaczanowski
brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
Tomasz Kaczanowski pisze:
Smok Eustachy pisze:
Dnia Fri, 08 Apr 2011 12:21:14 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

butterfly pisze:
Witam
Dostawca usług internetowych od 24 marca (czyli juz ponad 14 dni) nie
jest w stanie zapewnic wykonywanie usługi w jakości o jakiej mowa w
umowie. Z tytułu braku interntu przyługuje mi ulga w abonamencie w
wysokości 1/30 abonamentu. Umowa w zasadnie nie przewiduje żadnych kar
umownych za wyjatkiem sytuacji kiedy jedna ze stron wypowiada umowę. W
takim przypadku kara umowna wynosi wysokośc wartości abonamntowych
jakie  byłyby płacone w przypadku gdyby umowa nie była rozwiazana. Co
zrobic bo satysfakcja z ulgi w wysokości 1/30 mnie nie satysfakcjonuje.
Tzn czy mozna coś "wywalczyc" na podstawie innych przepisów?
Pozdrawiam


Zajrzyj do prawa telekomunikacyjnego - w art 105 masz opisane jakie
odszkodowanie Ci przysługuje.

A nie dotyczy to tylko TP (pewne) i tylko telefonów (mniej pewne)? http://www.rp.pl/artykul/100254.html


1) Ustawa dotyczy wszystkich świadczących usługi telekomunikacyjne.
2) rozdział tego artykułu dotyczy odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług telekomunikacyjnych.


I jeszcze odnośnie artykułu - jest on stary, prawo telekomunikacyjne od tamtego czasu zmieniało się kilkukrotnie...

--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Data: 2011-04-08 13:42:36
Autor: butterfly
brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).

Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:inmniq$n2h$1news.onet.pl...

Zajrzyj do prawa telekomunikacyjnego - w art 105 masz opisane jakie odszkodowanie Ci przysługuje.

-- Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Dziękuję bardzo. podobnej odpowiedzi oczekiwałem.

Data: 2011-04-08 14:01:37
Autor: Robert Tomasik
brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
Użytkownik "butterfly" <butterfly@wp.pl> napisał w wiadomości news:inmsbg$p3j$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:inmniq$n2h$1news.onet.pl...

Zajrzyj do prawa telekomunikacyjnego - w art 105 masz opisane jakie odszkodowanie Ci przysługuje.

-- Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Dziękuję bardzo. podobnej odpowiedzi oczekiwałem.


Dodam tylko, że już na podstawie przepisów ogólnych masz prawo wezwać tego dostawcę do wznowienia świadczenia usług zastrzegając, ze po upływie terminu po prostu zawrzesz umowę z innym dostawcą i MOIM ZDANIEM nie tylko nie będzie to zerwanie umowy z Twojej strony, ale jeszcze masz szansę wygrać w sądzie taką kwotę, którą będziesz musiał nadpłacić ponad ten płacony jemu abonament.

Data: 2011-04-08 12:22:07
Autor: Smok Eustachy
brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
Dnia Fri, 08 Apr 2011 14:01:37 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
/.../
Dodam tylko, że już na podstawie przepisów ogólnych masz prawo wezwać
tego dostawcę do wznowienia świadczenia usług zastrzegając, ze po
upływie terminu po prostu zawrzesz umowę z innym dostawcą i MOIM ZDANIEM
nie tylko nie będzie to zerwanie umowy z Twojej strony, ale jeszcze masz
szansę wygrać w sądzie taką kwotę, którą będziesz musiał nadpłacić ponad
ten płacony jemu abonament.

A moim zdaniem nie. :-)

Data: 2011-04-08 14:26:22
Autor: Kondi
brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:inmtg8$t2q$2inews.gazeta.pl...

Dodam tylko, że już na podstawie przepisów ogólnych masz prawo wezwać tego dostawcę do wznowienia świadczenia usług zastrzegając, ze po upływie terminu po prostu zawrzesz umowę z innym dostawcą i MOIM ZDANIEM nie tylko nie będzie to zerwanie umowy z Twojej strony, ale jeszcze masz szansę wygrać w sądzie taką kwotę, którą będziesz musiał nadpłacić ponad ten płacony jemu abonament.


Przecież jemu cały czas świadczą usługę na warunkach które ma w umowie (o ile znam tego typu umowy). Czy możesz rozwinąc myśl bo w lekkim szoku jestem.

Kondi

Data: 2011-04-08 12:23:48
Autor: Kondi
brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).

Użytkownik "butterfly" <butterfly@wp.pl> napisał w wiadomości news:inmlf3$22e$1inews.gazeta.pl...
Witam
Dostawca usług internetowych od 24 marca (czyli juz ponad 14 dni) nie jest w stanie zapewnic wykonywanie usługi w jakości o jakiej mowa w umowie.

A precyzyjniej? Co jest zagwarantowane w umowie a co dostajesz?


Kondi

Data: 2011-04-08 13:43:58
Autor: butterfly
brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).

Użytkownik "Kondi" <kon1@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:inmo6m$l6a$1mx1.internetia.pl...

A precyzyjniej? Co jest zagwarantowane w umowie a co dostajesz?


Kondi

Łacze mam miec 6 Megabitowe a mam ... wg wczora\jszego pomiaru Down. -45 - 60 kilobitowe.
Niby jest a tak naprawde  go niema.

Data: 2011-04-08 13:57:15
Autor: Kamil
brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
Dnia Fri, 8 Apr 2011 13:43:58 +0200, butterfly napisał(a):

Użytkownik "Kondi" <kon1@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:inmo6m$l6a$1mx1.internetia.pl...

A precyzyjniej? Co jest zagwarantowane w umowie a co dostajesz?


Kondi

Łacze mam miec 6 Megabitowe a mam ... wg wczora\jszego pomiaru Down. -45 - 60 kilobitowe.
Niby jest a tak naprawde  go niema.

Aaaa - to nie wskórasz za wiele :)
Nie masz NA PEWNO w umowie CIRu :))
Zresztą, na 6M CIR to by na pewno nie było stać :))

Zawsze Opy podają "do 6M", "do 1M", "do 512k".. :)
Te Twoje 60k mieście się w owych 6M bo jest "do" - więc możesz Opowi
skoczyć :)
i pogwizdać :)

Data: 2011-04-08 14:01:33
Autor: Tomasz Kaczanowski
brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
Kamil pisze:
Dnia Fri, 8 Apr 2011 13:43:58 +0200, butterfly napisał(a):

Użytkownik "Kondi" <kon1@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:inmo6m$l6a$1mx1.internetia.pl...

A precyzyjniej? Co jest zagwarantowane w umowie a co dostajesz?


Kondi
Łacze mam miec 6 Megabitowe a mam ... wg wczora\jszego pomiaru Down. -45 - 60 kilobitowe.
Niby jest a tak naprawde  go niema.

Aaaa - to nie wskórasz za wiele :)
Nie masz NA PEWNO w umowie CIRu :))
Zresztą, na 6M CIR to by na pewno nie było stać :))

Zawsze Opy podają "do 6M", "do 1M", "do 512k".. :)
Te Twoje 60k mieście się w owych 6M bo jest "do" - więc możesz Opowi
skoczyć :)
i pogwizdać :)

Znaczy się może złożyć skargę do UKE w takiej sytuacji.
Zresztą może też szczegółów się dowiedzieć na forum, gdzie odpowiadają pracownicy UKE: http://forum.gazeta.pl/forum/f,1115,Telekcewazeni.html
Niestety większość odpowiedzi, to - złóż skargę, ale przynajmniej będziesz wiedział, w jakich okolicznościach możesz to zrobić. Oczywiście wyczerpana musi byc droga reklamacyjna.


--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Data: 2011-04-08 16:41:43
Autor: Icek
brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
W dniu 2011-04-08 13:43, butterfly pisze:

Użytkownik "Kondi" <kon1@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:inmo6m$l6a$1mx1.internetia.pl...

A precyzyjniej? Co jest zagwarantowane w umowie a co dostajesz?


Kondi

Łacze mam miec 6 Megabitowe a mam ... wg wczora\jszego pomiaru Down. -45
- 60 kilobitowe.
Niby jest a tak naprawde go niema.

i rozumiem zrobiłeś wiarygodny pomiar łącza, wyeliminowałeś straty i problemy po swojej stronie (inne aplikacje działające w tle?)

czy może tylko wszedłeś na speedtest jakiś tam i masz wynik "pomiaru" szybkości ?



Icek

Data: 2011-04-08 21:21:25
Autor: niusy.pl
brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).

Użytkownik "Icek" <icek@do.pl>

A precyzyjniej? Co jest zagwarantowane w umowie a co dostajesz?

Łacze mam miec 6 Megabitowe a mam ... wg wczora\jszego pomiaru Down. -45
- 60 kilobitowe.
Niby jest a tak naprawde go niema.

i rozumiem zrobiłeś wiarygodny pomiar łącza, wyeliminowałeś straty i problemy po swojej stronie (inne aplikacje działające w tle?)

czy może tylko wszedłeś na speedtest jakiś tam i masz wynik "pomiaru" szybkości ?

Wiemy, że jakoś musisz swojego interesu pilnować. Mój dostawca też swojego pilnował aż mu wymówiłem. U nowego magicznie problemy zniknęły. A wszystko przez to, że tylko swojego interesu pilnował. Wszystkim klientom życzę łatwego zmiany dostawcy.

Data: 2011-04-08 20:59:58
Autor: to
brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
begin butterfly
Łacze mam miec 6 Megabitowe a mam ... wg wczora\jszego pomiaru Down. -45
- 60 kilobitowe.
Niby jest a tak naprawde  go niema.

Coś czuję, że masz łącze "do 6 mbit" za jakieś 50-100 zł...

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2011-04-08 21:04:47
Autor: Gotfryd Smolik news
brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
On Fri, 8 Apr 2011, butterfly wrote:

Łacze mam miec 6 Megabitowe

....ale z umowy pewnie wynika, że tyle ma być do operatora.
  Ustawowa regulacja zakazująca zawierania umów które nie zapewniają
realnej przepustowości (z głowy czyli z niczego kojarzę, że była
mowa o progu rzędu 80%) dopiero AFAIK "ma wejść".

a mam ... wg wczora\jszego pomiaru Down. -45 - 60 kilobitowe.

  Ale nie mierzyłeś transferu pingami do routera? ;)
(dowcip polega na tym, że - niemal na pewno - właśnie TO gwarantuje
Ci umowa, a nie "transfer w świat").

Niby jest a tak naprawde  go niema.

  Skąd ja to znam... wczoraj miałem taką "zapaść" (ale to rzadkość,
dla jasności, mimo że wiele by pisać).
  Niemniej dla newsów to żadna przeszkoda, idą i przy 4 kbps ;)
(pod warunkiem, że mowa o nntp, a nie korzystaniu ze strony
z megabajtami flashy, sphlashy, setką kawałków CSS i HTMla
luzem tudzież wstawkami w javie)

pzdr, Gotfryd

brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona