brak iskry kx250

Data: 2014-04-23 12:24:25
Autor: baz
brak iskry kx250
Witam, od niedawna zabraklo mi iskry, na swiecy jej nie ma.Ale jak sciagne fajke przy mocniejszym kopnieciu cos tam jest jak przykladam kabel bezposrednio do cylindra. Jedni mowia zebym kupil swiece nowa, a drudzy odrazu nowy stator.prosze o pomoc bo nie wiem co robic

Data: 2014-04-23 12:49:39
Autor: Adam Wysocki
brak iskry kx250
baz <bartek.szwed.chroma@_nospam_gmail.com> wrote:

Witam, od niedawna zabraklo mi iskry, na swiecy jej nie ma.Ale jak sciagne fajke przy mocniejszym kopnieciu cos tam jest jak przykladam kabel bezposrednio do cylindra.

A jak sprawdzasz na świecy - przykładasz świecę gwintem do cylindra?

Jedni mowia zebym kupil swiece nowa, a drudzy odrazu nowy stator.

Nie kupuj nowego statora, a świecę... jak masz jednocylindrowca, to śmieszny koszt.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2014-04-23 13:30:48
Autor: baz
brak iskry kx250
Adam Wysocki napisal

[...]

Tak robilem i nic tak to jest 2t,..tylko chodzi o to ze swieca byla wymieniana w tamtym sezonie na irydowa mogla sie juz zuzyc?

Data: 2014-04-24 01:37:27
Autor: Jacot
brak iskry kx250
baz <bartek.szwed.chroma@_NOSPAM_gmail.com> wrote:

Tak robilem i nic tak to jest 2t,..tylko chodzi o to ze swieca byla wymieniana w tamtym sezonie na irydowa mogla sie juz zuzyc?

Swiece praktycznie mało się zużywają...
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2014-04-25 06:37:43
Autor: Adam Wysocki
brak iskry kx250
baz <bartek.szwed.chroma@_nospam_gmail.com> wrote:

Tak robilem i nic tak to jest 2t,..tylko chodzi o to ze swieca byla wymieniana w tamtym sezonie na irydowa mogla sie juz zuzyc?

Jak irydowa, to o ile nie pracowała w bardzo dziwnych warunkach (typu zalewanie, czy przegrzanie), to nic jej nie będzie. A może to kwestia fajki?

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2014-04-28 07:45:57
Autor: gwojciula
brak iskry kx250
W dniu piątek, 25 kwietnia 2014 08:37:43 UTC+2 użytkownik Adam Wysocki napisał:
zalewanie, czy przegrzanie), to nic jej nie b�dzie. A mo�e to kwestia fajki?
Moze ma chinska, te z przerywaczem?

--
amos

Data: 2014-04-29 10:46:03
Autor: Adam Wysocki
brak iskry kx250
gwojciula@gmail.com wrote:

Moze ma chinska, te z przerywaczem?

To by wiele tłumaczyło.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2014-05-01 13:22:46
Autor: baz
brak iskry kx250
Adam Wysocki napisal

gwojciula@gmail.com wrote:

Moze ma chinska, te z przerywaczem?

To by wiele tłumaczyło.

Oddaje jutro do mechanika.......bo ja juz wymiekam, dam znac jak i co dzieki panowie za podpowiedzi.

Data: 2014-05-03 22:14:35
Autor: Adam Wysocki
brak iskry kx250
baz <bartek.szwed.chroma@_nospam_gmail.com> wrote:

To by wiele tłumaczyło.

Oddaje jutro do mechanika.......bo ja juz wymiekam, dam znac jak i co dzieki panowie za podpowiedzi.

Daj znać co było. Może fajka z przerywaczem.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2014-05-12 08:04:51
Autor: mmaurycy
brak iskry kx250
> [...]

> Tak robilem i nic tak to jest 2t,..tylko chodzi o to ze swieca byla > wymieniana w tamtym sezonie na irydowa mogla sie juz zuzyc?

Jak irydowa, to o ile nie pracowa�a w bardzo dziwnych warunkach (typu zalewanie, czy przegrzanie), to nic jej nie b�dzie. A mo�e to kwestia fajki?

Ja bym tam fajki nie pchał :)

-- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2014-05-13 11:42:17
Autor: Adam Wysocki
brak iskry kx250
mmaurycy@gmail.com wrote:

Ja bym tam fajki nie pchał :)

Patrząc po tym, jak zacytowałeś tego posta, to też bym raczej nie pchał fajki, gdzie nie trzeba... jeszcze coś się z tego urodzi...

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2014-05-19 08:31:39
Autor: baz
brak iskry kx250
Adam Wysocki napisal

mmaurycy@gmail.com wrote:

Ja bym tam fajki nie pchał :)

Patrząc po tym, jak zacytowałeś tego posta, to też bym raczej nie
pchał fajki, gdzie nie trzeba... jeszcze coś się z tego urodzi...

No to juz wszystko jasne to byl modul....zmienilem na nowy

brak iskry kx250