brak iskry kx250

Data: 2014-04-23 12:49:39
Autor: Adam Wysocki
brak iskry kx250
baz <bartek.szwed.chroma@_nospam_gmail.com> wrote:

Witam, od niedawna zabraklo mi iskry, na swiecy jej nie ma.Ale jak sciagne fajke przy mocniejszym kopnieciu cos tam jest jak przykladam kabel bezposrednio do cylindra.

A jak sprawdzasz na świecy - przykładasz świecę gwintem do cylindra?

Jedni mowia zebym kupil swiece nowa, a drudzy odrazu nowy stator.

Nie kupuj nowego statora, a świecę... jak masz jednocylindrowca, to śmieszny koszt.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2014-04-23 13:30:48
Autor: baz
brak iskry kx250
Adam Wysocki napisal

[...]

Tak robilem i nic tak to jest 2t,..tylko chodzi o to ze swieca byla wymieniana w tamtym sezonie na irydowa mogla sie juz zuzyc?

Data: 2014-04-24 01:37:27
Autor: Jacot
brak iskry kx250
baz <bartek.szwed.chroma@_NOSPAM_gmail.com> wrote:

Tak robilem i nic tak to jest 2t,..tylko chodzi o to ze swieca byla wymieniana w tamtym sezonie na irydowa mogla sie juz zuzyc?

Swiece praktycznie mało się zużywają...
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2014-04-25 06:37:43
Autor: Adam Wysocki
brak iskry kx250
baz <bartek.szwed.chroma@_nospam_gmail.com> wrote:

Tak robilem i nic tak to jest 2t,..tylko chodzi o to ze swieca byla wymieniana w tamtym sezonie na irydowa mogla sie juz zuzyc?

Jak irydowa, to o ile nie pracowała w bardzo dziwnych warunkach (typu zalewanie, czy przegrzanie), to nic jej nie będzie. A może to kwestia fajki?

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2014-04-28 07:45:57
Autor: gwojciula
brak iskry kx250
W dniu piątek, 25 kwietnia 2014 08:37:43 UTC+2 użytkownik Adam Wysocki napisał:
zalewanie, czy przegrzanie), to nic jej nie b�dzie. A mo�e to kwestia fajki?
Moze ma chinska, te z przerywaczem?

--
amos

Data: 2014-04-29 10:46:03
Autor: Adam Wysocki
brak iskry kx250
gwojciula@gmail.com wrote:

Moze ma chinska, te z przerywaczem?

To by wiele tłumaczyło.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2014-05-01 13:22:46
Autor: baz
brak iskry kx250
Adam Wysocki napisal

gwojciula@gmail.com wrote:

Moze ma chinska, te z przerywaczem?

To by wiele tłumaczyło.

Oddaje jutro do mechanika.......bo ja juz wymiekam, dam znac jak i co dzieki panowie za podpowiedzi.

Data: 2014-05-03 22:14:35
Autor: Adam Wysocki
brak iskry kx250
baz <bartek.szwed.chroma@_nospam_gmail.com> wrote:

To by wiele tłumaczyło.

Oddaje jutro do mechanika.......bo ja juz wymiekam, dam znac jak i co dzieki panowie za podpowiedzi.

Daj znać co było. Może fajka z przerywaczem.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2014-05-12 08:04:51
Autor: mmaurycy
brak iskry kx250
> [...]

> Tak robilem i nic tak to jest 2t,..tylko chodzi o to ze swieca byla > wymieniana w tamtym sezonie na irydowa mogla sie juz zuzyc?

Jak irydowa, to o ile nie pracowa�a w bardzo dziwnych warunkach (typu zalewanie, czy przegrzanie), to nic jej nie b�dzie. A mo�e to kwestia fajki?

Ja bym tam fajki nie pchał :)

-- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2014-05-13 11:42:17
Autor: Adam Wysocki
brak iskry kx250
mmaurycy@gmail.com wrote:

Ja bym tam fajki nie pchał :)

Patrząc po tym, jak zacytowałeś tego posta, to też bym raczej nie pchał fajki, gdzie nie trzeba... jeszcze coś się z tego urodzi...

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2014-05-19 08:31:39
Autor: baz
brak iskry kx250
Adam Wysocki napisal

mmaurycy@gmail.com wrote:

Ja bym tam fajki nie pchał :)

Patrząc po tym, jak zacytowałeś tego posta, to też bym raczej nie
pchał fajki, gdzie nie trzeba... jeszcze coś się z tego urodzi...

No to juz wszystko jasne to byl modul....zmienilem na nowy

brak iskry kx250