Data: 2011-02-14 16:27:21 | |
Autor: Mirosław R | |
brak odpowiedzi na zg?oszenie reklamacyjne | |
Witam grupę
Szanowni Państwo, co powinienem zrobić, jeśli sklep nie reaguje w przeciągu 2 tygodni na zgłoszenie reklamacyjne? Czy brak reakcji z ich strony po takim czasie należy rozumieć, że reklamacja jest z automatu uznana? Mirek |
|
Data: 2011-02-14 21:50:00 | |
Autor: Mario | |
brak odpowiedzi na zg?oszenie reklamacyjne | |
Czy brak reakcji z ich strony po takim czasie należy rozumieć, że reklamacja jest z automatu uznana? tak ale nie oznacza to, ze dostaniesz to czego chcesz... np. naprawia zamiast wymienic pzdr |
|
Data: 2011-02-15 08:37:00 | |
Autor: mz | |
brak odpowiedzi na zg?oszenie reklamacyjne | |
Użytkownik "Mario" <mario1980.2@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ijc4ft$gne$1inews.gazeta.pl... Czy brak reakcji z ich strony po takim czasie należy rozumieć, że reklamacja jest z automatu uznana? A ile taka naprawa wymiana może trwać ? Czekam juz ponad miesi±c i cisza. |
|
Data: 2011-02-15 04:09:50 | |
Autor: witek | |
brak odpowiedzi na zg?oszenie reklamacyjne | |
On 2/15/2011 1:37 AM, mz wrote:
nie ma limitu. |
|
Data: 2011-02-15 15:39:59 | |
Autor: Mario | |
brak odpowiedzi na zg?oszenie reklamacyjne | |
A ile taka naprawa wymiana może trwać ? ustawa nie wskazuje terminu az tak dokladnie... skoro sami sie nie odzywaja to nekaj ich telefonami, odwiedzaj... dalej sa tez instytucje ktore pomagaja... pzdr |
|
Data: 2011-02-15 08:42:41 | |
Autor: Misiek | |
brak odpowiedzi na zgoszenie reklamacyjne | |
Użytkownik "Mirosław R" <mirrud@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ijbhkr$19d$1news.onet.pl... Witam grup Oznacza to uznanie reklamacji. Teraz musisz powalczyc dopiero :-) Moga np. naprawic, zamiast np. wymiany ktorej to Ty zadales w wypadku uznania reklamacji. Jeszcze zalezy z jakiego tytulu skladales zgloszenie reklamacyjne (gwarancja, czy niezgodnosc towaru z umowa). |
|
Data: 2011-02-16 17:33:21 | |
Autor: tp_grupy_dyskusyjne | |
brak odpowiedzi na zg??oszenie reklamacyjne | |
Użytkownik "Mirosław R" napisał
Szanowni Państwo, co powinienem zrobić, jeœli sklep nie reaguje w przecišgu 2 tygodni na zgłoszenie reklamacyjne? Zacząć należy od pytania czy reklamacja była z tytułu gwarancji producenta czy ustawy? Jeśli to pierwsze to wszystko powinno odbywać się zgodnie z zapisami w tejże karcie gwarancyjnej. Pozdrawiam tp |