Data: 2013-08-18 15:44:50 | |
Autor: Marek Dyjor | |
brak pisemnej gwarancji - można z tym cokolwiek zrobić ? | |
ww wrote:
Witam ja być najpierw sprawdził... w dużych sieciach handlowych zwykle nie robia problemów z brakiem papierka. |
|
Data: 2013-08-18 18:48:23 | |
Autor: ww | |
brak pisemnej gwarancji - można z tym cokolwiek zrobić ? | |
Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kuqj4e$rsb$1news.task.gda.pl... ww wrote: Nie chodzi o to czy robią problem. Akurat te sklepy może i nie robią bo pewnie straty i tak przerzucają na dostawców. |
|
Data: 2013-08-20 11:25:51 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
brak pisemnej gwarancji - można z tym cokolwiek zrobić ? | |
On Sun, 18 Aug 2013, Marek Dyjor wrote:
ww wrote:[...] w dużych sieciach handlowych zwykle nie robia problemów z brakiem papierka. Problem jest inny - nie masz "papierka". To JAKIE SĄ WARUNKI GWARANCJI? Co jest naprawiane, kiedy, w jaki sposób, jakie są warunki ew. wymiany. Może zapodam wrzucając przykładowe zastrzeżenia, które w przeszłości MIAŁY miejsce i były powodem niejednego flejma na grupach: - naprawa nastąpi w najbliższym możliwym terminie; przekładając na polski, jak uda się ściągnąć części zamienne, niekoniecznie jednostkowo, czekamy na zbiorczą dostawę - towar zostanie wymieniony na INNY SPRAWNY SPRZĘT. Trudno, że inny użyszkodnik postanowił nie chuchać i nie dmuchać, bo uważa że "sprzęt jest do używania" (ba, sam tak uważam :>) więc dostaniesz naprawiony, acz nieco porysowany egzemplarz z dopiskiem "pamiętać o ZUSie" - jak uznamy, że sprzęt jest sprawny, to jest sprawny, podstawą rozpatrzenia są wewnętrzne normy których nie ujawniamy; np. za czasów monitorów CRT była taka całkiem poważna firma, która uznawała za "technicznie dopuszczalny" rozjazd kolorów sięgający kilku milimetrów pzdr, Gotfryd |