brak reakcji Castoramy na zgłoszoną usterkę

Data: 2011-03-12 14:29:55
Autor: LUKAS
brak reakcji Castoramy na zgłoszoną usterkę
Witam kupiłem piec w castoramie, który objęty jest gw. przez firmę zew., Castorama ma z nimi umowę. Piec jest wielki, zamontowany, więc naprawa tylko i wyłącznie u klienta. Zresztą pytałem sie przed zakupem jak to będzie.

Mineło PÓŁ ROKU od złgoszenia przeze mnie usterki w Castoramie i nikt nie pojawił sie u mnie. Z castoramy dzwonili do mnie parokrotnie czy ktos się pojawił( bo oni zgłaszali usterke w firmie z która mają umowę) , ale nikt się nie pojawił.... NO i mowili, ze oni będą dalej "próbować" to załatwić.

Powiedzcie co zrobic? Czy napisać skargę do Castorama Polska, ze nikt się mną nie interesue i opisać całą sytuacje? Bo to tylko , ze dzwonią i sie pytają to śmiech, a skoro u nic kupiłem to ich problem co z tym zrobić. Po prostu to jest skandal. Reakcja wg gwarancji powinna nastapić w ciągu 14 dni, a ja czekam pół roku.

Najchętniej oddałbym im to i zarządał zwrotu gotówki bo takie urzadzenie co dziala zle od pol roku to nawet po naprawie moze dalej sie pusc, nie chce tego już. Tylko czy mogę.., ale po takim czasie to oni powinni mi jeszcze to zdemontowac i po nogach całować w ramach przeprosin. No do cholery pol roku czekam na reakcje serwisu, to chyba w zadnym Panstwie na swiecie tak nie ma, a do tego jeszcze w tak duzej firmie jak Castorama !

Moze ktos z Was mial podobny problem. Jak to ugryść ?

brak reakcji Castoramy na zgłoszoną usterkę