Data: 2013-06-04 09:22:37 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
[KIA/Hyundai 1,4CRDI] brak reakcji na pedał gazu - wada silnika | |
Hello anacron,
Tuesday, June 4, 2013, 12:26:02 AM, you wrote: Jakiś czas temu pisałem tu o braku reakcji na pedał gazu, przez kilka [...] "I have found that if you accelerate through the gears well and dont change gear until you get to at least 3000 revs it drives much better with no lag" -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2013-06-04 22:39:46 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
[KIA/Hyundai 1,4CRDI] brak reakcji na pedał gazu - wada silnika | |
W dniu 2013-06-04 09:22, RoMan Mandziejewicz pisze:
Hello anacron, Ciii, w specyfikacji napisali, że max momentu jest już przy 1750rpm. Więc nie warto powyżej 2300rpm w ogóle wychodzić. ;) -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2013-06-05 16:04:53 | |
Autor: anacron | |
[KIA/Hyundai 1,4CRDI] brak reakcji na pedał gazu - wada silnika | |
W dniu 04.06.2013 22:39, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
Ciii, w specyfikacji napisali, że max momentu jest już przy 1750rpm. W takiej warszawie to nie ma sensu ponad 2000, bo i tak za szybko przyspiesza (jak pracuje poprawnie). Więc daruj sobie sarkazm. I nie, nie żartuję, w mieście w godzinach sztytu trzymanie go między 1500-2000 to nadal za duże przyspieszenie względem większości w otoczeniu. -- Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza |
|
Data: 2013-06-07 07:30:20 | |
Autor: uPemek | |
[KIA/Hyundai 1,4CRDI] brak reakcji na pedał gazu - wada silnika | |
anacron <anacron@anacron.pl> naskrobał(a):
W dniu 04.06.2013 22:39, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze: Dobre, w moim aucie w przy 2krpm mam ~100KM do dyspozycji, korzystam jednak ze znacznie szerszego zakresu obrotów i wiesz co? Mam pedał gazu tradycyjny, zamiast "binarnego", może zadaj pare pytań dotyczących techniki jazdy i doszkól się. Bo wedle Twojej teorii częścią aut nie dało by się jeździć inaczej niż na wolnych obrotach... Pozdr |
|
Data: 2013-06-07 17:35:12 | |
Autor: the_foe | |
[KIA/Hyundai 1,4CRDI] brak reakcji na pedał gazu - wada silnika | |
W dniu 2013-06-04 09:22, RoMan Mandziejewicz pisze:
Hello anacron, brzmi jak mój niedawny problem w Sprinterze CDI. Okazało się, że po prostu rura doładowująca na zaciskaczu się przetarła, czego przy pobieżnych ogledzinach w ogole nie było widac. Miałem idealnie takie same objawy, odciecie jak nozem przy 3K, chyba ze wchodziło się na kolejne biegi z dosc dużym żyłowaniem. Pod górkę nie mogłem 80kmh wydobyć. Wymiana przewodu i 13 letni złom co najmniej 120 zamyka szybko w kazdych warunkach i na nowo mozna wyprzedzac tiry ;) -- @foe_pl |