Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   [KIA/Hyundai 1,4CRDI] brak reakcji na pedał gazu - wada silnika

[KIA/Hyundai 1,4CRDI] brak reakcji na pedał gazu - wada silnika

Data: 2013-06-04 09:22:37
Autor: RoMan Mandziejewicz
[KIA/Hyundai 1,4CRDI] brak reakcji na pedał gazu - wada silnika
Hello anacron,

Tuesday, June 4, 2013, 12:26:02 AM, you wrote:

Jakiś czas temu pisałem tu o braku reakcji na pedał gazu, przez kilka
sekund. Problem dotyczy tego modelu silnika, a nie konkretnie mojego
egzemplarza samochodu. Komputer nie pokazuje żadnych błędów, a
KIA/Hyundai nie widzą problemu.

[...]

"I have found that if you accelerate through the gears well and dont
change gear until you get to at least 3000 revs it drives much better
with no lag"


--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2013-06-04 22:39:46
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[KIA/Hyundai 1,4CRDI] brak reakcji na pedał gazu - wada silnika
W dniu 2013-06-04 09:22, RoMan Mandziejewicz pisze:
Hello anacron,

Tuesday, June 4, 2013, 12:26:02 AM, you wrote:

Jakiś czas temu pisałem tu o braku reakcji na pedał gazu, przez kilka
sekund. Problem dotyczy tego modelu silnika, a nie konkretnie mojego
egzemplarza samochodu. Komputer nie pokazuje żadnych błędów, a
KIA/Hyundai nie widzą problemu.

[...]

"I have found that if you accelerate through the gears well and dont
change gear until you get to at least 3000 revs it drives much better
with no lag"


Ciii, w specyfikacji napisali, że max momentu jest już przy 1750rpm. Więc nie warto powyżej 2300rpm w ogóle wychodzić. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2013-06-05 16:04:53
Autor: anacron
[KIA/Hyundai 1,4CRDI] brak reakcji na pedał gazu - wada silnika
W dniu 04.06.2013 22:39, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
Ciii, w specyfikacji napisali, że max momentu jest już przy 1750rpm.
Więc nie warto powyżej 2300rpm w ogóle wychodzić. ;)

W takiej warszawie to nie ma sensu ponad 2000, bo i tak za szybko
przyspiesza (jak pracuje poprawnie). Więc daruj sobie sarkazm. I nie,
nie żartuję, w mieście w godzinach sztytu trzymanie go między 1500-2000
to nadal za duże przyspieszenie względem większości w otoczeniu.

--
Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2013-06-07 07:30:20
Autor: uPemek
[KIA/Hyundai 1,4CRDI] brak reakcji na pedał gazu - wada silnika
anacron <anacron@anacron.pl> naskrobał(a):
W dniu 04.06.2013 22:39, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
Ciii, w specyfikacji napisali, że max momentu jest już przy 1750rpm.
Więc nie warto powyżej 2300rpm w ogóle wychodzić. ;)
W takiej warszawie to nie ma sensu ponad 2000, bo i tak za szybko
przyspiesza (jak pracuje poprawnie). Więc daruj sobie sarkazm. I nie,
nie żartuję, w mieście w godzinach sztytu trzymanie go między 1500-2000
to nadal za duże przyspieszenie względem większości w otoczeniu.

Dobre, w moim aucie w przy 2krpm mam ~100KM do dyspozycji, korzystam jednak ze znacznie szerszego zakresu obrotów i wiesz co? Mam pedał gazu tradycyjny, zamiast "binarnego", może zadaj pare pytań dotyczących techniki jazdy i doszkól się.

Bo wedle Twojej teorii częścią aut nie dało by się jeździć inaczej niż na wolnych obrotach...

Pozdr

Data: 2013-06-07 17:35:12
Autor: the_foe
[KIA/Hyundai 1,4CRDI] brak reakcji na pedał gazu - wada silnika
W dniu 2013-06-04 09:22, RoMan Mandziejewicz pisze:
Hello anacron,

Tuesday, June 4, 2013, 12:26:02 AM, you wrote:

Jakiś czas temu pisałem tu o braku reakcji na pedał gazu, przez kilka
sekund. Problem dotyczy tego modelu silnika, a nie konkretnie mojego
egzemplarza samochodu. Komputer nie pokazuje żadnych błędów, a
KIA/Hyundai nie widzą problemu.

[...]

"I have found that if you accelerate through the gears well and dont
change gear until you get to at least 3000 revs it drives much better
with no lag"



brzmi jak mój niedawny problem w Sprinterze CDI. Okazało się, że po prostu rura doładowująca na zaciskaczu się przetarła, czego przy pobieżnych ogledzinach w ogole nie było widac. Miałem idealnie takie same objawy, odciecie jak nozem przy 3K, chyba ze wchodziło się na kolejne biegi z dosc dużym żyłowaniem. Pod górkę nie mogłem 80kmh wydobyć. Wymiana przewodu i 13 letni złom co najmniej 120 zamyka szybko w kazdych warunkach i na nowo mozna wyprzedzac tiry ;)

--
@foe_pl

[KIA/Hyundai 1,4CRDI] brak reakcji na pedał gazu - wada silnika

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona