brak synchronizacji dzwieku i obrazu

Data: 2009-07-05 23:47:11
Autor: marcin goralski
brak synchronizacji dzwieku i obrazu
Witam

mam laptopa 2x2ghz z 3gb ramu win vista
do ogladania filmow uzywam kmplayera
dosyc czesto podlaczam wyjscie hdmi>tv

i od kiedy zaczalem podlaczac pc>tv zaczely mi sie jaja z odtwarzaniem
filmow (ale moze zlapalem jakiegos wirusa? - avast nic nie widzi, ale winda
czasami mi zwalnia)

co sie dzieje dzwiek w stosunku do obrazu traci synchrnizacje (kilka sekund
roznicy)
czasami film wlacza sie bez dzwieku i dopiero rew/ff powoduja ze dzwiek
"wskakuje". co to moze byc? jakis kodek nie radzi sobie z filmami (glownie
ogladam seriale z jednego zrodla i przestal by sobie radzic po 50
odcinkach?) filmy zle zrobione (wiekszosc z nich to tv rip)
czy kmplayerowi sie pokielbasilo cos (bo zmieniam notorycznie generator
dzwieku hdmi>standard i z powrotem?
uzywalem wczesniej allplayera, ale w pewnym momencie nie czytal mi
wszystkich filmow a kmpplayer lyka wszystko.
ps nawet przeinstalowalem kmplayera - 0 poprawy nie ma dzwieku zanim nie
przewine chocby troche a i wtedy jest opozniony do obrazu

ps jak ogladam film przez hdmi i zatrzymam/przewine to pozniej charczy w
glosnikach dobre kilkanascie sekund
a i w obu przypadkach hdmi i normalnie mam to samo nie jestem juz w stanie
filmow ogladac macie jakies pomysly?

Data: 2009-07-06 11:54:57
Autor: GLaF
Dnia Sun, 5 Jul 2009 23:47:11 +0100, marcin goralski napisał(a):

co sie dzieje dzwiek w stosunku do obrazu traci synchrnizacje (kilka sekund
roznicy)

Spróbuj Media Player Classic Homecinema - jest tam wygodne sterowanie
opóźnieniem dźwięk/obraz: + i - na klawiaturze numerycznej.

--
GLaF

Data: 2009-07-07 08:10:21
Autor: marcin goralski
Dnia Mon, 6 Jul 2009 11:54:57 +0200, GLaF napisał(a):

Spróbuj Media Player Classic Homecinema - jest tam wygodne sterowanie
opóźnieniem dźwięk/obraz: + i - na klawiaturze numerycznej.

dzieki okazuje sie, ze ten kmplayer to dobry program wlasnie znalazlem tam
podobna funkcje, ale najpierw przywroce winde do poprzedniej kondycji
(avast wlasnie jakiegos trojana znalazl)

Data: 2009-07-09 09:51:17
Autor: marcin goralski
[...]

ja juz nic nie kumam kmplayer ma opcje opozniania ale o milisekundy a mi sekund potrzeba.

w miedzy czasie sprobowalem te same filmy obejrzec w media player classic i
chodza ok - moze mi to ktos wyjasnic? zle kodeki w tmp? nic nei zmianialem
wszystkie filmy chodzily ok.
kiedys mialem podobne jaja z allplayerem - po pewnym czasie przestal czytac
niektore filmy - znajdowal tylko dzwiek.

tak na przyszlosc co to moze byc? no chyba mi nie powiecie, ze mi kodeki
zniknely albo z dnia na dzien zrobily sie bardziej sprzetozerne?

brak synchronizacji dzwieku i obrazu