brak tablicy z przodu

Data: 2009-06-10 08:30:36
Autor: Usrobo
brak tablicy z przodu
Amir pisze:
czy takie auto moze poruszac się po polskich drogach zgodnie z przepisami, posiadając tylko tablice z tyłu?

dzis wydziałem właśnie jakieegos super nowego jaguara z wielkim wlotem powietrza
i po prostu nie ma miejsca na tabilce wiec wlasciciel po prostu jej nie zakladal

tylko czy tak mozna, czy moze jest bogaty i mu wolno?

raczej nie wolno

ale co zrobisz?
zadzwonisz na policje?

tak samo jest z nalepkami na szybie przedniej.
98% społeczenstwa je nakleja
ale 2% ma to w dupie i co ?

nic.

michal

Data: 2009-06-10 08:44:33
Autor: J.S
brak tablicy z przodu

Użytkownik "Usrobo" <usrobo@op.pl> napisał w wiadomości news:h0njuc$jds$1news.onet.pl...
Amir pisze:
[...]

Ale są wyjątki typu niejaki pan Misztal.... ma samochód zarejestrowany w którymś tam stanie USA i wozi tylko tablicę z tyłu bo taki wymóg tam panuje... może ten Jaguar miał podobnie?

Data: 2009-06-10 08:44:48
Autor: J.F.
brak tablicy z przodu
[...]

Zawsze mu mozna zabrac tylna tablice, skoro jezdzi niehomologowanym pojazdem :-)

Ale proponuje obejrzec alfy ..

J.

Data: 2009-06-10 09:18:40
Autor: Kapsel
brak tablicy z przodu
Wed, 10 Jun 2009 08:44:48 +0200, J.F. napisał(a):

Ale proponuje obejrzec alfy ..

Fakt, moja alfa ma duży wlot z przodu i tablica zamontowana jest po prostu
przesunięta na bok i nie wygląda to jakoś strasznie.

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-06-12 13:59:30
Autor: Yogi\(n\)
brak tablicy z przodu
Użytkownik "Kapsel" <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:fkhi5k6psn98$.dlgkapselek.net...
Wed, 10 Jun 2009 08:44:48 +0200, J.F. napisał(a):

Ale proponuje obejrzec alfy ..

Fakt, moja alfa ma duży wlot z przodu i tablica zamontowana jest po prostu
przesunięta na bok i nie wygląda to jakoś strasznie.

Tak samo jest w najnowszym EVO:
http://media.nihoncar.com/news/851/news.jpg
http://images48.fotosik.pl/140/16fc7118217ab810med.jpg
http://www.celicateam.vel.pl/poli/lancer/2.jpg

--
Yogi(n)

Data: 2009-06-10 11:48:06
Autor: Borys Pogoreło
brak tablicy z przodu
Dnia Wed, 10 Jun 2009 08:44:48 +0200, J.F. napisał(a):

Zawsze mu mozna zabrac tylna tablice, skoro jezdzi niehomologowanym pojazdem :-)

Ale proponuje obejrzec alfy ..

 Mają tablicę? Mają. Na zdjęciach z FR pewnie widać wystarczająco dobrze ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-06-10 14:46:08
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
brak tablicy z przodu
Borys Pogoreło pisze:
[...]

No ale w przeciwieństwie do umieszczonej centralnie, w Alfach jest mocniej narażona na ochlapywanie przez TIRy z naprzeciwka. ;)
Więc może na trasę, jednym z akcesoriów wymaganych byłoby błoto w spraju? :>

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-06-10 09:05:51
Autor: Amir
brak tablicy z przodu
> tak samo jest z nalepkami na szybie przedniej.
98% społeczenstwa je nakleja
ale 2% ma to w dupie i co ?

nic.

nie mam nic zamiaru robic :)

moze jak by przejechał człowieka to zadzwoniłbym na policje, ale to nie moja sprwa taka rejestracja,
pytanie czysto teoretyczne

Data: 2009-06-13 01:24:50
Autor: Krzycek
brak tablicy z przodu
tak samo jest z nalepkami na szybie przedniej.
98% społeczenstwa je nakleja
ale 2% ma to w dupie i co ?

A nie wziąłeś pod uwagę, ze te 2% mogło mieć wymienioną szybę? A przecież naklejka kosztuje, a przede wszystkim jej odtworzenie wymaga co najmniej jednodniowego urlopu, żeby załatwić temat w wydziale komunikacji... Kolejki kilkometrowe.. Zgroza...

krzycek

Data: 2009-06-13 00:52:56
Autor: masti
brak tablicy z przodu
Dnia pięknego Sat, 13 Jun 2009 01:24:50 +0200, osobnik zwany Krzycek
wystukał:

tak samo jest z nalepkami na szybie przedniej. 98% spoÂłeczenstwa je
nakleja
ale 2% ma to w dupie i co ?

A nie wzi¹³eœ pod uwagê, ze te 2% mog³o mieÌ wymienion¹ szybê? A
przecieÂż naklejka kosztuje, a przede wszystkim jej odtworzenie wymaga co
najmniej jednodniowego urlopu, Âżeby zaÂłatwiĂŚ temat w wydziale
komunikacji... Kolejki kilkometrowe.. Zgroza...

a nie wziąłeś pod uwagę, ze każdy porządny szybiarz przekłada tę naklejkę w parę minut? zgroza...

--
mst <at> gazeta <.> pl

brak tablicy z przodu