brak taśm z klnącymi politykami PIS

Data: 2019-10-05 17:05:08
Autor: chędożnik
brak taśm z klnącymi politykami PIS
Nie dają się nagrywać ?
A może po prostu nie klną w trakcie rozmów ?
Ktoś, coś ?

Nawiasem mówiąc, jaka to "prywatna" rozmowa S.Neumanna (tak ją określił) gdy w jej trakcie S.Neumann omawia z innym politykiem PO (a więc nieprywatną osobą) tematy partyjne ?

--
Już nikt nie załatwi gangstera tak jak to zrobił James Caan w filmie "Złodziej".

Data: 2019-10-05 17:10:47
Autor: u2
W dniu 05.10.2019 o 17:05, chędożnik pisze:
[...]

znam kilku pisowców, to są nadzwyczaj kulturalne osoby:)

--
I love love

Data: 2019-10-05 09:12:08
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 5 października 2019 17:10:58 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 05.10.2019 o 17:05, chędożnik pisze:
> Nie dają się nagrywać ?
> A może po prostu nie klną w trakcie rozmów ?
> Ktoś, coś ?
> znam kilku pisowców, to są nadzwyczaj kulturalne osoby:)

"- Panuje przekonanie, że jeśli ktoś używa nieparlamentarnego języka, to jest osobą prostą, nieinteligentną. To mit. Okazuje, się, że osoby, które używają wielu przekleństw, mają bardzo bogaty język i są rozwinięte werbalnie - powiedział gość TOK FM. Tłumaczył, że słownictwo takich osób jest po prostu poszerzone o przekleństwa.

Zaznaczył jednak, że nie można tego powiedzieć o osobach używających wulgaryzmów jak przecinków. W ich przypadku mamy bowiem do czynienia z językiem zbyt ubogim, który nie pozwala w inny sposób wyrazić swoich myśli czy emocji.

- Ludzie inteligentni, którzy pracują zespołowo i mają dużo stresu, używają takiego języka (z przekleństwami - red.), ponieważ potrzebują np. zmotywować współpracowników. Są eksperymenty, które pokazują, że taki zespół jest bardziej efektywny - wyjaśniał specjalista."

http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,130517,23833368,przeklinanie-to-bron-dzieki-ktorej-nie-idziemy-do-wiezienia.html

--
Bruno

Data: 2019-10-05 18:16:30
Autor: u2
[...]

nie przesadzaj debilu, tłok efem to żydoska rozgłośnia, kogo chcesz oszukać żydku ?:)

--
I love love

Data: 2019-10-05 17:43:12
Autor: A. Filip
brak taśm z klnącymi politykami PIS [lenie z PO "nie dowiozły"? :-) ]
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Każdy PiSowiec kulturalnie chodzi z dyktafonem
"jak Ziobro co nagrał Leppera"? :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-10-05 17:57:54
Autor: u2
W dniu 05.10.2019 o 17:43, A. Filip pisze:
Każdy PiSowiec kulturalnie chodzi z dyktafonem

Ziobro nie jest z Peace:)

--
I love love

Data: 2019-10-06 09:03:54
Autor: Runt
W dniu 2019-10-05 o 17:10, pijaczyna i ćpun u2 pisze:

znam kilku pisowców, to są nadzwyczaj kulturalne osoby:)

Buuuuhahahhahahhahahhahhaaaa! Spieprzaj dziadu!

--
Runt

Data: 2019-10-05 22:37:56
Autor: japanizer
On Sunday, October 6, 2019 at 12:05:08 AM UTC+9, chędożnik wrote:
Nie dają się nagrywać ?
A może po prostu nie klną w trakcie rozmów ?
Ktoś, coś ?

Mateusz Krzywousty dał się nagrać. Ale wtedy nie były to przekleństwa i prostacki język, a "męskie słowa". Przynajmniej tow. Kaczyński tak tłumaczył swoje rozdwojenie jaźni.

Data: 2019-10-06 00:27:14
Autor: japanizer
jeden przykład
On Sunday, October 6, 2019 at 4:22:27 PM UTC+9, chędożnik wrote:
> Mateusz Krzywousty dał się nagrać. Ale wtedy nie były to przekleństwa i prostacki język, a "męskie słowa". Przynajmniej tow. Kaczyński tak tłumaczył swoje rozdwojenie jaźni.

Znalazłeś. Są jeszcze inni klnący nagrani politycy PIS-u ?

Jeszcze było kilku damskich bokserów w PiS, których prali żony, np. ten:

https://wiadomosci.wp.pl/bil-nie-tylko-zone-nowe-szokujace-informacje-o-bylym-radnym-pis-6115168541984385a

  O przemocy w domu radnego podobno wiedzieli wszyscy z sąsiadami i kolegami z   partii włącznie. Sprawa nabrała jednak właściwego rozgłosu po tym, jak żona   Piaseckiego postanowiła opublikować godzinne nagranie. Zapisu przemocy,   zawierającego odgłosy uderzeń, wyzwiska, a do tego błagania i jęki ofiary,   trudno wysłuchać do końca. Teraz jednak okazuje się, że nie tylko Karolina   Piasecka padła ofiarą przemocy.

Ale rozmodlony PiS jest przeciwko ustawie o przemocy w rodzinie, więc chyba powyższe się nie liczy i prać żonę w IV RP jest OK?

Data: 2019-10-06 04:01:41
Autor: Konopny Nespresso
jeden przykład
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

https://wiadomosci.wp.pl/bil-nie-tylko-zone-nowe-szokujace-informacje-o-bylym-radnym-pis-6115168541984385a

Widzicie Pajdziu jak byk stoi "byłym", a w peło?
Nie ma "byłego nojmana" jest obecny którego My bronim do
upadłego:) I skrzywdzić nie damy, bo żadna rozprawa w sądzie nie odbędzie się:)

Gdyby Donek z Grzesiem tak czyścili szeregi jak Kaczka, kto wie...

Data: 2019-10-06 05:12:40
Autor: japanizer
jeden przykład
On Sunday, October 6, 2019 at 8:01:42 PM UTC+9, Konopny Nespresso wrote:
> [...]

Nie ma "byłego nojmana" jest obecny którego My bronim do
upadłego:) I skrzywdzić nie damy, bo żadna rozprawa w sądzie nie odbędzie się:)

Ale Neumann prał żonę, nocnik? Widzicie, znowu samoosranie zaliczyliście, dzień jak co dzień.

PS. Pinokia Krzywoustego wywalili na pysk z PiS, "bo przeklinał"?

Data: 2019-10-06 13:59:11
Autor: Runt
jeden przykład
W dniu 2019-10-06 o 13:01, pajacyk Konopny Nespresso pisze:
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

https://wiadomosci.wp.pl/bil-nie-tylko-zone-nowe-szokujace-informacje-o-bylym-radnym-pis-6115168541984385a

Widzicie Pajdziu

Jaki "Pajdziu"? Idź z tym do Jacusia Białegowo!

jak byk stoi "byłym", a w peło?

Czyli co? Nakradł, chlał, walił żonę z plaskacza i "jako" były już nie istnieje? PiS wychował, PiS wydalił? ;-)))

Nie ma "byłego nojmana" jest obecny którego My bronim do
upadłego:)

Kto broni? POwiedział prawdę.

I skrzywdzić nie damy, bo żadna rozprawa w sądzie nie odbędzie się:)

Senator Kogut na wolności czy gnije w pierdlu?

Gdyby Donek z Grzesiem tak czyścili szeregi jak Kaczka, kto wie...

Donek jest w UE, a Grzesio nie będzie czyścić tylko dlatego by przyPOdobać się "kaczce".

--
Runt

Data: 2019-10-06 07:21:24
Autor: Jacek Bialy
jeden przykład

Widzicie Pajdziu

   -- - Jaki "Pajdziu"? Idź z tym do Jacusia Białegowo!

Nu Kawecki - nie używałeś tutaj ksywki 'Pajdak'?
JB

Data: 2019-10-06 10:27:11
Autor: boukun
jeden przykład
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> [...]

Znalazłeś. Są jeszcze inni klnący nagrani politycy PIS-u ?

Jeszcze było kilku damskich bokserów w PiS, których prali żony, np. ten:

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To teraz krótko, dlaczego mafia PO jest lepsza od PiSu?

boukun

Data: 2019-10-06 13:51:38
Autor: Runt
jeden przykład
W dniu 2019-10-06 o 10:27, boukun pisze:
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To teraz krótko, dlaczego mafia PO jest lepsza od PiSu?

Nie jest lepsza! Jest gorsza! PiS jest najlepszą! ;-)))

--
Runt

Data: 2019-10-06 10:51:40
Autor: chędożnik
jeden przykład
W dniu 2019-10-06 o 09:27, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]
[...]
Ale rozmodlony PiS jest przeciwko ustawie o przemocy w rodzinie, więc chyba powyższe się nie liczy i prać żonę w IV RP jest OK?

Wypowiedziałeś się poza tematem mojego wątku.
Proszę o klnących nagranych polityków PIS-u.
O "praniu żony" podyskutuję, gdy założysz osobny wątek dla tej sprawy.

--
Już nikt nie załatwi gangstera tak jak to zrobił James Caan w filmie "Złodziej".

Data: 2019-10-06 10:09:02
Autor: u2
W dniu 06.10.2019 o 07:37, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

bzdura, wtedy nie był pisowcem:)

--
I love love

Data: 2019-10-06 14:00:08
Autor: Runt
W dniu 2019-10-06 o 10:09, pijak u2 pisze:
[...]

Czyli był niewinny jak "lelija" i nie wpychał ludkowi franków? ;-)))

--
Runt

Data: 2019-10-06 14:38:18
Autor: u2
W dniu 06.10.2019 o 14:00, dureń Runt pisze:
bzdura, wtedy nie był pisowcem:)

Czyli był niewinny jak "lelija" i nie wpychał ludkowi franków?

oczywiście piździak, ostrzegał już w 2008 roku przed ryzykami kredytów frankowych, nie udawaj durnia większego niż jesteś piździak:)