brak w N96 TV ( w menu brak opcji TV)

Data: 2010-01-19 14:43:58
Autor: LUKAS
brak w N96 TV ( w menu brak opcji TV)
co jest zgrane, u kumpla jest mobilna TV, a u mnie nie ma. I zeby bylo smieszniej, mam nowszy soft od niego

Data: 2010-01-19 15:33:45
Autor: qwerty
Użytkownik "LUKAS" <qwerty101101@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hj4d3j$bbv$1@atlantis.news.neostrada.pl...
co jest zgrane, u kumpla jest mobilna TV, a u mnie nie ma. I zeby bylo smieszniej, mam nowszy soft od niego

W jakiejś wersji wywalili możliwość nagrywania programu to widać w najnowszym całkowicie wycieli dvb-h.
Nic tylko pogratulować złodziejskiej nokii.

Data: 2010-01-19 16:41:11
Autor: wnekus
brak w N96 TV ( w menu brak opcji TV)
A czy Product Code macie identyczny ??

Data: 2010-01-19 17:17:05
Autor: LUKAS
brak w N96 TV ( w menu brak opcji TV)
tzn. mam te same modele pod wzgledem RM, czyli RM-247,  sam napis code ( nie wiem czy to to samo co product code bo akurat takiego pod bateria nie ma ) , ale RM 247 jest , antena w klapce tez jest i na pewno wsio jest orginal, a nie jakis smietnik z chin

Ale co ciekawe , wgralem soft 30.xxx i mam to mobile TV, ale jak wejde to telefon powraca jakby do glownego menu. nie reaguje , podobnie jak wejde w aparat, pojawia sie  komunikat , ze juz jest uruchomiony i cofa sie do glownego menu . Na starym sofcie bylo ok, ale w ogole nie bylo mobilnej TV.

Użytkownik "wnekus" <serwis@telmag.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hj4jqo$26p$1inews.gazeta.pl...