[PLAY] brak w cenniku polaczen z 800 i 801

Data: 2011-02-08 09:17:59
Autor: gregor
[PLAY] brak w cenniku polaczen z 800 i 801
Witam

Pytanko mam bo do uke zglosilem ale cos mnie oleli, studiowal ktos ten temat ?

gregor

Data: 2011-02-08 09:26:35
Autor: Dominik & Co
[PLAY] brak w cenniku polaczen z 800 i 801
W dniu 08-02-2011 09:17, gregor rzecze:

Pytanko mam bo do uke zglosilem ale cos mnie oleli, studiowal ktos ten
temat ?

Ale w czym problem, bo aktualizację cennika dostałem mailem,
a żona dodatkowo też snailem? Do Ciebie nie wysłali?

Fragment rzeczonej korespondencji:
http://www.voila.pl/129/y28f2/index.php?get=1&f=1

--
Dominik (& kÄ…pany)

Data: 2011-02-08 09:43:43
Autor: gregor
W dniu 2011-02-08 09:26, Dominik & Co pisze:
[...]

Tak z ta roznica, ze ty masz play fresh (na karte) a ja mam abonament i do dzis nie wiem ile place za 800 oraz 801, a chyba powinna byc jakas informacja na ten temat.

gregor

Data: 2011-02-08 10:00:16
Autor: Dominik & Co
[PLAY] brak w cenniku polaczen z 800 i 801
W dniu 08-02-2011 09:43, gregor rzecze:

Tak z ta roznica, ze ty masz play fresh (na karte) a ja mam abonament i
do dzis nie wiem ile place za 800 oraz 801, a chyba powinna byc jakas
informacja na ten temat.

Tyle samo? Wygooglane na szybko:

http://blogplay.pl/category/cennik/

i dalej:
http://blogplay.pl/wp-content/uploads/2011/01/Cennik-Oferty-Play_zmieniony-dnia-2.03.2011.pdf
(choć data wydaje się cokolwiek dziwna...)

--
Dominik (& kÄ…pany)

Data: 2011-02-08 10:09:38
Autor: gregor
W dniu 2011-02-08 10:00, Dominik & Co pisze:
[...]

no jest to cennik zmieniony (od 2.03.2011) czyli wyglada na to, ze za miesiac bedzie mozna bezkarnie rozwiazac umowe z play

adios
gregor

Data: 2011-02-08 12:39:26
Autor: quwert
[...]

Czyżby zmiany okresu ważności na połączenia wychodzące

KwotaDoł.Okresważ.wych.-Okresważ.przychodzącyc.
10–24PLN10dni100dni
25–49PLN30dni120dni
50–99PLN90dni180dni
100–300PLN180dni270dni

Data: 2011-02-08 13:10:58
Autor: quwert
Dnia Tue, 8 Feb 2011 12:39:26 +0100, quwert napisał(a):

[...]

Doczytałem ale ten cenniki to mają jakiś zakręcony wszystkie ofert w jednym
i radosne słowotwórstwo playmarketboyów i innych playmarkethumaniodów.
Ja rozumie można ukrywać w cenniku promocje albo koszty ale wszystko nawet plusy dodatnie fuj

Data: 2011-02-08 14:46:24
Autor: piaseczosnek
[PLAY] brak w cenniku polaczen z 800 i 801
Dnia Tue, 08 Feb 2011 10:00:16 +0100, Dominik & Co napisa³(a):

i dalej:
http://blogplay.pl/wp-content/uploads/2011/01/Cennik-Oferty-Play_zmieniony-dnia-2.03.2011.pdf
(choæ data wydaje siê cokolwiek dziwna...)

Data mo¿e byæ po amerykañsku :)
Niezatapialne 0,29 z³/min...
I wychodzi na to, ¿e niektóre po³±czenia na nr 0700... s± tañsze od
po³±czeñ krajowych "do wszystkich operatorów" :)

p.

[PLAY] brak w cenniku polaczen z 800 i 801