brak wezwania do zaplaty ->komornik

Data: 2009-12-18 15:07:03
Autor: Leszek
brak wezwania do zaplaty ->komornik
In article <4b3ea478-7dc4-4fa9-a0cf-dfd4cab2e3a1
@p8g2000yqb.googlegroups.com>, miklamer@gmail.com says...>
Witam,

Otrzymalem grzywne w wysokosci 800zl z sadu. Sad nie raczyl mnie
jednak o tym powiadomic w zaden sposob dlatego w dniu dzisiejszym
pojawil sie u mnie komornik w tej sprawie ktory procz kwoty 800zl
doliczyl sobie 300zl za zalatwienie sprawy. Czy zanim sad skieruje
sprawe do komornika nie powinien pierw napisac do mnie ze mam do
uregulowania jakas kwote? wyslac upomnienia etc? Oczywiscie odmowilem
zaplaty beszczelnemu komornikowi ktory mi grozil jednak wiem ze jak
wplace na konto sadu i napisze odpowiednie pisemko to jego 300zl
przepadnie. Pytanie czy jest jakis paragraf na to ze wierzyciel
powinien pierw poinformowac/upomniec a dopiero skierowac sprawe na
droge komornicza?

pzd -Michal

Nie przepadnie nie przepadnie.

brak wezwania do zaplaty ->komornik