brak wycieraczek

Data: 2014-07-12 22:41:07
Autor: huri_khan
brak wycieraczek
Dnia Sat, 12 Jul 2014 22:27:04 +0200, PiteR napisał(a):

"Nie, nie chcę sprzedać samochodu. Odp. się ch. Weż się do uczciwej roboty lewusie jeden"

Daj namiary, ja chcę sprzedać samochód żony. Powiem żeby przyjechali na
odpowiednią ulicę ale o miejscowości nie wspomnę :)

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2014-07-12 22:56:35
Autor: PiteR
brak wycieraczek
na  ** p.m.s **  huri_khan pisze tak:

"Nie, nie chcę sprzedać samochodu. Odp. się ch. Weż się do
uczciwej roboty lewusie jeden"

Daj namiary, ja chcę sprzedać samochód żony. Powiem żeby
przyjechali na odpowiednią ulicę ale o miejscowości nie wspomnę :)

kiedyś jeszcze, inni naklejali kartki

"kupię mieszkanie w tym bloku"

Sprzątaczka nie nadążała zdzierać. Dobrze, że sobie poszli, bo na razie jest spokój.

-przepraszam a pan tu mieszka?
-nie ja tylko remont robie, właściciela nie ma
-nie wie pan czy ktos chce tu może sprzedać mieszkanie
-nie nie wiem, (wyp.)

--
Piter

golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka

brak wycieraczek