brak wycieraczek

Data: 2014-07-13 09:00:40
Autor: Budzik
brak wycieraczek
Użytkownik PiteR email@fauszywy.pl ...

Zastanawiam się gdyby tak nie było wycieraczek gdzie by wtykali to swoje gówno. Wkurza mnie zainteresowanie moimi samochodami. Kto¶ się po nich wala i dotyka brudnymi łapskami.

Czy w waszych (dużych) miastach też jest ta plaga? Macie jakie¶ sposoby na spamerów? Złapać i spu¶cić wpierdol. Oblać farb± albo szczynami.

A może wielka kartka na szybie

"Nie, nie chcę sprzedać samochodu. Odp. się ch. Weż się do uczciwej roboty lewusie jeden"

Niestety tak - plaga.
Pytanie czy to jest nieuczciwe? Jakis paragraf dot niechcianej, niezamówionej reklamy?

Nieuczccwy to był tkai jeden co przyjechał kupic ode mnie samochód i jak ogladalismy tył, to drugi pod mask± zamienił kolejnosc kabli zapłonowych...

brak wycieraczek