brak wynagrodzenia na umowie zlecenie-wtargniecie do firmy

Data: 2015-04-11 12:25:19
Autor: Andrzej Lawa
brak wynagrodzenia na umowie zlecenie-wtargniecie do firmy
W dniu 11.04.2015 o 11:37, nominan pisze:

nie dając się stamtąd usunąć spytać, co z moimi pieniędzmi. Szef to
bezczelna i cyniczna kanalia, co grozi mi w takim wypadku, spodziewam
się że on może np wezwać policję i oskarżyć mnie o naruszenie miru, lub
wtargnięcie do siedziby firmy. Co w takiej sytuacji się stanie, policja
siłą mnie stamtąd wyciągnie i na moją korzyść nie będzie przemawiało
nawet to, że pokaże im umowę i moje prawo do wynagrodzenia?

Nawet sam właściciel/posiadacz terenu może użyć siły fizycznej do wyrzucenia intruza. Niestety jedyna możliwość to pozew cywilny.

Co jeszcze możesz zrobić, to donos do US i ZUS - bo skoro tobie nie zapłacił a wpisał sobie w koszta, to oszukał urząd skarbowy oraz mógł nie odprowadzić należnych składek.

Skonsultuj też z PIPem czy czasem nie była to jednak umowa o pracę tylko pod złym tytułem.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-04-14 14:29:01
Autor: Gof
Andrzej Lawa <alawa.news@lechistan.com> wrote:

Co jeszcze możesz zrobić, to donos do US i ZUS - bo skoro tobie nie zapłacił a wpisał sobie w koszta, to oszukał urząd skarbowy oraz mógł nie odprowadzić należnych składek.

Niech doniesie, ale jak odzyska kasę, bo jak US i ZUS się za gościa wezmą, to biednemu OP nic nie zostanie...

--
"qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos"
http://www.chmurka.net/

brak wynagrodzenia na umowie zlecenie-wtargniecie do firmy