brak wynagrodzenia na umowie zlecenie-wtargniecie do firmy

Data: 2015-04-11 18:31:01
Autor: ąćęłńóśźż
brak wynagrodzenia na umowie zlecenie-wtargniecie do firmy
To już lepiej samemu złożyć na policji lub prokuraturze pismo z powiadomieniem o podejrzeniu popełnienia przestępstwa, ze wskazaniem osoby, którą o to popełnienie podejrzewasz, i ze zwięzłym opisem stanu faktycznego.
Może sie okazać, że poszkodowanych takich jak Ty jest więcej.
Drugie pismo złóż w oddziale ZUS z zapytaniem, czy Twój zleceniodawca zgłosił Cię do ubezpieczenia i czy zapłacił za Ciebie stosowną składkę.
Znów jak w punkcie pierwszym.

-- -- -
Mam taki plan, by iść tam do firmy i nie zważając na wypraszanie mnie przez sekretarkę, wejść do pokoju szefa i nie dając się stamtąd usunąć spytać, co z moimi pieniędzmi.
Szef to bezczelna i cyniczna kanalia, co grozi mi w takim wypadku, spodziewam się że on może np wezwać policję i oskarżyć mnie o naruszenie miru, lub wtargnięcie do siedziby firmy.
Co w takiej sytuacji się stanie, policja siłą mnie stamtąd wyciągnie i na moją korzyść nie będzie przemawiało nawet to, że pokaże im umowę i moje prawo do wynagrodzenia?

brak wynagrodzenia na umowie zlecenie-wtargniecie do firmy