brak wypłaconej pensji z umowy o prace...

Data: 2009-04-08 22:21:56
Autor: Johnson
brak wypłaconej pensji z umowy o prace...
rv pisze:

dawno temu (4 lata) miałam na czas (poslizg 2tyg) niewypłąconą pensję [z umowy o pracę],
czy to jest wystarczający powód zeby dziś natychmiast rozwiazac - z mojej strony -
umowe z pracodawcą?

Nie. Nawet 4 lata temu nie był to wystarczający powód.

Albo czy świadomosc ze wpadło sie w układ mobbingowy,

Do PiS należysz? Oni by tylko o układach ...

Musze cos zrobic zeby opuścić świat pracodawcy!!
a mam 3 mies wypowiedzenia

Umów należy dotrzymywać.

--
@2009 Johnson
Audiatur et altera pars

brak wypłaconej pensji z umowy o prace...