brak wystarczajacych srodkow na koncie

Data: 2009-09-09 21:31:30
Autor: bartekkr
brak wystarczajacych srodkow na koncie
Play... Mam fresha. 8zl na koncie, probuje dzwonic na stacjonarny - "brak wystarczajacych srodkow na koncie". Noz ku$#%. O co chodzi? Wczesniej to samo bylo przy 3zl. Doladowalem, wygadalem troche i teraz taka sama akcja przy 8zl.

Data: 2009-09-10 08:13:45
Autor: Krzysiek
Użytkownik "bartekkr" <krabar@gmail.com> napisał w wiadomości news:h88vso$f7$1news.onet.pl...
[...]

Wzruszyła mnie Twoja historia. Może poproś mamusię by dała Ci 10 zł  więcej na start biznesu?

Data: 2009-09-10 03:24:36
Autor: Xian Mi Mao
On Sep 10, 8:13 am, "Krzysiek" <krzys...@gdzies.w.polsce> wrote:
Użytkownik "bartekkr" <kra...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:h88vso$f7$1news.onet.pl...

> [...]
> przy 8zl.

Wzruszyła mnie Twoja historia. Może poproś mamusię by dała Ci 10 zł  więcej

cóż za "argument"!  nie no, lepiej lutować ile wlezie kasy nie dbając
co się z nią dzieje!

musi się zgadzać co do grosza i basta a takie debilne riposty to do
kibla!

Data: 2009-09-10 09:51:26
Autor: dwr
Krzysiek pisze:
[...]

Ważne, że Ty masz wystarczająco na start biznesu.
Prepaid nie skarbonka i można go codziennie ładować po 5 zł jeśli ma się ochotę i spokojnie brać na to fakturę.
A wracając do problemu to po prostu trzeba reklamować. Może pomoże .

Data: 2009-09-10 15:49:44
Autor: Błażej
Dnia Wed, 9 Sep 2009 21:31:30 +0200, bartekkr napisał(a):

[...]

A dzwoniłeś do BOKu?
--
Pozdrawiam.
Błażej

Data: 2009-09-10 15:57:06
Autor: bartekkr
brak wystarczajacych srodkow na koncie
"Błażej" <blazej_wad@icpnet.pl> wrote in message news:xl9y828wfwxn$.6x65azjv3as2.dlg40tude.net...
A dzwoniłeś do BOKu?

A oni powiedzieli komus kiedys cos sensownego? :D Mnie sie jeszcze nie udalo trafic na kompetentna osobe. A płacenie 1zł, zeby porozmawiac z debilem jakos mnie nie cieszy. Myslalem, ze ktos juz po prostu mial taki przypadek.

Data: 2009-09-10 16:28:27
Autor: Maciek
[...]

Ale wtedy byś sprawdził, czy na połączenie z BOK masz środki a na inne połączenia nie.

M.

Data: 2009-09-10 18:56:32
Autor: Błażej
Dnia Thu, 10 Sep 2009 15:57:06 +0200, bartekkr napisał(a):

[...]

Nawet, jeśli ktoś miał podobną sytuację, to i tak Ci nie pomoże. W takich
przypadkach, pozostaje tylko wizyta w salonie albo telefon do BOKu,
ewentualnie email.

Data: 2009-09-11 19:00:10
Autor: Lukasz
Użytkownik "Błażej" <blazej_wad@icpnet.pl> napisał w wiadomości
Nawet, jeśli ktoś miał podobną sytuację, to i tak Ci nie pomoże. W takich
przypadkach, pozostaje tylko wizyta w salonie albo telefon do BOKu,
ewentualnie email.

dzwon do BOKu i zadaj zwrotu oplaty za polaczenie z BOK bo dzwonisz ze wzgledu na ich usterke, normalne firmy za takie polaczenie nie naliczaja kasy (jak sie o to upomnisz), nie mam numeru w play wiec nie wiem jak tam jest (testowane w orange i erze). Jak nie zechca oddac to napisz reklamacje, opisz sytuacje jaka miala miejsce i na koniec dodaj ze zadasz zwrotu kosztu polaczenia oraz dodatkowo 40zl zadoscuczynienia na konto tego numeru, dokladnie po 30dniach jesli nie odpowiedza skladaj pismo w UKE i twoja reklamacja zostaje z automatu uznana, mi tak orange na 3 miesiace obnizylo abonament za internet do 1zl - nie dlatego, ze uznali reklamacje, tylko dlatego ze nie odpowiedzieli w terminie (a moja korespondencja z nimi byla o niczym, ja swoje a oni odpowiedz na calkiem inny temat, po kilku listach odechcialo mi sie pisania bo zaczeli odpowiadac w terminie tyle ze i tak nie na temat ;p)

--
Niedaleko pada elektryk od kombinerek...
Pozdrawiam!

brak wystarczajacych srodkow na koncie