brak zerowania gniazdek elektrycznych - co może grozić ze strony spółdzielni mieszkaniowej

Data: 2009-02-22 23:35:53
Autor: Dykus
brak zerowania gniazdek elektrycznych - co może grozić ze strony spółdzielni mieszkaniowej
Witam,

Dnia 22.02.09 (niedziela), 'sebiusz@wp.pl' napisał(a):

mam malutki problem ze spódzielnią,

Albo to raczej spółdzielnia ma problem z Tobą. ;)
A tak w ogóle to jaki to problem...

Mieszkam w tym mieszkaniu od 2,5 roku i nic z
tymi gniazdkami nie robiłem, a to pierwsza taka kontrola - teraz nagle
się okazuje że ma to być naprawione w trybie natychmiastowym??
(...)
ale mnie się po prostu nie będzie
chciało biec z tym do spółdzielni? a może wcale tego nie naprawię?

Niezłe. :) Ta nienawiść do spółdzielni to tak dla zasady, bo to teraz w
modzie? :)

będę wdzięczny jeśli ktoś z Państwa zainteresuje się tematem, będzie
dysponował większą wiedzą w jego zakresie ode mnie (czyli
jakąkolwiek :-) ) i podzieli się kilkoma uwagami

U przypadku mojej spółdzielni ten tryb natychmiastowy wygląda tak, że za
rok znów przychodzą i znów stwierdzają niezgodność. :) Ale w tych istotnych
gniazdkach mam zerowanie, wykonane samemu i jak widać jest ok. Kup gniazda
z uziemieniem, "śrubokręt z neonówką", kawałek grubego drutu i wykonaj
porządnie zerowanie samemu. Później ewentualnie pójdź do spółdzielni,
pogadaj, przecież tam chyba też pracują ludzie? :)

PS Na Allegro nawet się ktoś ogłasza, pomijając dojazd to jeden pomiar
kosztuje ok. 9zł. :)

--
Pozdrawiam,
Dykus.

brak zerowania gniazdek elektrycznych - co może grozić ze strony spółdzielni mieszkaniowej