bramka sms pasjagsm - tak na poboczu grupy

Data: 2009-05-29 17:19:04
Autor: Końrad\(o\)
bramka sms pasjagsm - tak na poboczu grupy
pytałem już na pl.comp.www, zapytam i tu:

używam firefox oraz internet explorer 8.
problem jest w obu przeglądarkach identyczny:
są elementy, które nie są wyświetlane, są "nieczynne" na stronie, a są
potrzebne.

strona http://sms.pasjagsm.pl/ - by z tej strony wysłac smsa trzeba
przepisać kod cyfrowy z obrazka.
kod ten jest generowany przed każdą wysyłką smsa.

ale w moich przeglądarkach (ie8 oraz ff) zamiast obrazka z kodem mam
"krzyżyk", informację, że ten obraz jest niewyświetlany lub niedostępny.

czego brakuje w moich porzeglądarkach www, jak to uzupełnić, jak usprawnić
przeglądanie i korzystanie ze stron?

z góry dziękuję za pomoc

Data: 2009-05-29 21:03:56
Autor: electro spiro contra zanzarra
bramka sms pasjagsm - tak na poboczu grupy
<ciach>

czego brakuje w moich porzeglądarkach www, jak to uzupełnić, jak usprawnić
przeglądanie i korzystanie ze stron?

z góry dziękuję za pomoc

masz pewnie właczony jakiś program typu adblock i/lub w firewallu aktywne
filtrowanie reklam.

a bramka jest jakas dziwna - probowalem wysylac smsy na kilka numerow i zaden
nie dotarl :/

Data: 2009-05-29 23:15:00
Autor: Valdi.Pavlack
bramka sms pasjagsm - tak na poboczu grupy
"electro spiro contra zanzarra" news:gvpijs$gc2$1inews.gazeta.pl

a bramka jest jakas dziwna - probowalem wysylac smsy na kilka numerow i
zaden
nie dotarl :/

A jeszcze z miesiąc temu wszystko działało jak należy. Sam kilkanaście dni
temu wysyłałem do + kilka SMSów za jej pośrednictwem. Żaden do tej pory nie
dotarł :(

PS.
Po tej sytuacji na nowo wyleczyłem się z SMSów i powróciłem do tradycyjnego
dzwonienia :)

Data: 2009-05-30 06:19:29
Autor: Końrad\(o\)

Użytkownik "electro spiro contra zanzarra" <spiro.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvpijs$gc2$1inews.gazeta.pl...

masz pewnie właczony jakiś program typu adblock i/lub w firewallu aktywne
filtrowanie reklam.

hm, nie wiem sam - to drugie, tzn. pomogło chwilowe wyłaczenie kerio personal firewall. po wyłaczeniu aktywna zawartość obrazka pojawiła się, po ponownym właczeniu firewalla też działa.

dziękuję za pomocną sugestię.

bramka sms pasjagsm - tak na poboczu grupy