Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   bramki Viatool - nie dla idiotow...

bramki Viatool - nie dla idiotow...

Data: 2011-07-01 12:04:46
Autor: The_EaGle
bramki Viatool - nie dla idiotow...
W dniu 2011-06-30 23:57, Kris_Poland pisze:
mam nie potwierdzone informacje iz na tych bramkach bedzie
zainstalowany system identyfikacji tablic rejestracyjnych

czyzby full monitoring kradzionych / przejezdzajacych aut?

Na bramownicach są montowane czujniki do łączenia z modułami w samochodach. Moduły są rejestrowane i przypisane do konkretnego samochodu. Na tej podstawie system identyfikuje auto. Natomiast nie ma to nic wspólnego z identyfikowaniem samochodów innych niż podlegających obowiązkowemu posiadaniu modułu w samochodzie.
Innymi słowy to nie jest odcinkowy pomiar prędkości - który np na trasie nr 7 z Wawy do Grójca wg rosporządzenia MSWiA nie ma prawa działać zgodnie z prawem. Wot taka polska logika - postawić bramy a potem dostosowywać :) nowa zabawka za pare milionów do niewiem czego...

Natomiast co do viatoll to moduły mogą się łączyć ze specjalnymi urządzeniami w które wyposażone są patrole ITD. Teoretycznie ITD może sprawdzić czy samochód ma moduł bez zatrzymywania auta.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2011-07-01 13:52:38
Autor: J.F
bramki Viatool - nie dla idiotow...
Użytkownik "The_EaGle"  napisał w wiadomości
Na bramownicach są montowane czujniki do łączenia z modułami w samochodach. Moduły są rejestrowane i przypisane do konkretnego samochodu. Na tej podstawie system identyfikuje auto. Natomiast nie ma to nic wspólnego z identyfikowaniem samochodów innych niż podlegających obowiązkowemu posiadaniu modułu w samochodzie.

Ha, ha ha - jak juz auto bedzie zidentyfikowane, to dziwne byloby zeby tego w bazie nie zapisac. A w jakich celach zostanie potem wykorzystane - ktoz to wie.

Kto przejezdzal obwodnica Sycowa dk8, ten do bazy trafial.

Natomiast co do viatoll to moduły mogą się łączyć ze specjalnymi urządzeniami w które wyposażone są patrole ITD. Teoretycznie ITD może sprawdzić czy samochód ma moduł bez zatrzymywania auta.

Ciekawe czy udaloby sie "przekierowac transmisje" i wyslac do bramki sygnal z auta za nami :-)
wiec rozpoznawanie numerow raczej musi byc.


J.

Data: 2011-07-01 15:05:14
Autor: The_EaGle
bramki Viatool - nie dla idiotow...
W dniu 2011-07-01 13:52, J.F pisze:
Użytkownik "The_EaGle"  napisał w wiadomości
Na bramownicach są montowane czujniki do łączenia z modułami w
samochodach. Moduły są rejestrowane i przypisane do konkretnego
samochodu. Na tej podstawie system identyfikuje auto. Natomiast nie ma
to nic wspólnego z identyfikowaniem samochodów innych niż
podlegających obowiązkowemu posiadaniu modułu w samochodzie.

Ha, ha ha - jak juz auto bedzie zidentyfikowane, to dziwne byloby zeby
tego w bazie nie zapisac. A w jakich celach zostanie potem wykorzystane
- ktoz to wie.

Ale ono jest w bazie. Rejestrujesz się online i jesteś w bazie. Co chcesz jeszcze rejestrować? Wjeżdzasz na drogę i system zaczyna naliczać kilometry jak porusza się od bramy do bramy...

Kto przejezdzal obwodnica Sycowa dk8, ten do bazy trafial.

Mający moduł tak.

Natomiast co do viatoll to moduły mogą się łączyć ze specjalnymi
urządzeniami w które wyposażone są patrole ITD. Teoretycznie ITD może
sprawdzić czy samochód ma moduł bez zatrzymywania auta.

Ciekawe czy udaloby sie "przekierowac transmisje" i wyslac do bramki
sygnal z auta za nami :-)
wiec rozpoznawanie numerow raczej musi byc.

Nie wiem czy zauważyłeś ale żeby nie było błędów to zasięg tych modułów jest bardzo mały. Natomiast co do przesłania sygnału - to wątpię. Transmisja na pewno jest szyfrowana.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2011-07-01 16:54:39
Autor: J.F
bramki Viatool - nie dla idiotow...
Użytkownik "The_EaGle"  napisał w wiadomości
W dniu 2011-07-01 13:52, J.F pisze:
Użytkownik "The_EaGle"  napisał w wiadomości
Na bramownicach są montowane czujniki do łączenia z modułami w
samochodach. Moduły są rejestrowane i przypisane do konkretnego
samochodu. Na tej podstawie system identyfikuje auto. Natomiast nie ma
to nic wspólnego z identyfikowaniem samochodów innych niż
podlegających obowiązkowemu posiadaniu modułu w samochodzie.

Ha, ha ha - jak juz auto bedzie zidentyfikowane, to dziwne byloby zeby
tego w bazie nie zapisac. A w jakich celach zostanie potem wykorzystane
- ktoz to wie.

Ale ono jest w bazie. Rejestrujesz się online i jesteś w bazie. Co chcesz jeszcze rejestrować? Wjeżdzasz na drogę i system zaczyna naliczać kilometry jak porusza się od bramy do bramy...

No to w czym masz jeszcze watpliwosci ?
Wszystkie numery beda do bazy trafialy :-)

Kto przejezdzal obwodnica Sycowa dk8, ten do bazy trafial.
Mający moduł tak.

Jaki modul ? Tam od lat stala kamerka, tablica, i jak sie jechalo za szybko to wyswietlalo sie "kierowco nr rejs XXNNNNN - NN km/h - zwolnij".
Ale w bazie zapisywali sie wszyscy, jak tylko system dzialal.

Ciekawe czy udaloby sie "przekierowac transmisje" i wyslac do bramki
sygnal z auta za nami :-)
wiec rozpoznawanie numerow raczej musi byc.

Nie wiem czy zauważyłeś ale żeby nie było błędów to zasięg tych modułów jest bardzo mały. Natomiast co do przesłania sygnału - to wątpię. Transmisja na pewno jest szyfrowana.

Ale ja nie zamierzam szyfrow lamac. antenka z przodu, wzmacniacz, kabel do tylu auta, tam  antenka nadawcza i to samo w druga strone.

J.

bramki Viatool - nie dla idiotow...

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona