brat Maddony jest bezdomnym i zyje pod mostami

Data: 2011-10-25 02:26:58
Autor: muto2100
brat Maddony jest bezdomnym i zyje pod mostami
Data: 2011-10-25 17:24:44
Autor: .
brat Maddony jest bezdomnym i zyje pod mostami
Dnia Tue, 25 Oct 2011 02:26:58 -0700 (PDT), muto2100 napisał(a):

http://www.radaronline.com/exclusives/2011/10/madonna-brother-anthony-ciccone-homeless-living-under-bridge

Wyslij mu śpiwór. Twój kumpel Urban Jerzy powinien mieć jeszcze stare
zapasy.

Dominik

Data: 2011-10-25 18:31:51
Autor: Ikselka
brat Maddony jest bezdomnym i zyje pod mostami
Dnia Tue, 25 Oct 2011 02:26:58 -0700 (PDT), muto2100 napisał(a):

http://www.radaronline.com/exclusives/2011/10/madonna-brother-anthony-ciccone-homeless-living-under-bridge

No i co z tego? Widocznie nie jest dobrym bratem oraz nie jest taki zdolny
jak siostra. Nikt nie ma obowiązku robić na leni, nawet jeśli jest to
rodzeństwo.
--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

Data: 2011-10-25 19:24:45
Autor: boukun

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1wgdnbs1yznd3$.11nwuh7dx5i7h.dlg40tude.net...
[...]

To, że nie jest się zdolnym, nie oznacza, że koniecznie leń...

boukun

Data: 2011-10-25 22:55:49
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 25 Oct 2011 19:24:45 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Nie oznacza.
Ale to, że się śpi pod mostem, owszem. Można sobie chociaż szałas zbudować
:->