breaking bad - czy to się rozkręca?

Data: 2010-06-06 09:31:13
Autor: hubert depesz lubaczewski
breaking bad - czy to się rozkręca?
pierwszy odcinek był fajny, ale 2 i 3 są po prostu tragiczne.

naczytałem się jaki to fajny serial, co i jak, a tu się praktycznie nic
nie dzieje. wÄ…tek ktĂłry teoreytcznie jest na 5 minut czasu ekranowego
jest rozwleczony na 1.5 odcinka.

bohaterowie praktycznie wszyscy antypatyczni, z takiego lub innego
powodu, ale nie jestem w stanie polubić praktycznie nikogo?!

ja kumam, że nie wszystko musi się każdemu podobać, i kumam, że może to
akurat nie mĂłj typ serialu. stÄ…d pytanie - czy reszta jest taka sama?
czy może zaczyna się coś bardziej rozwijać/dziać?

depesz

--
Linkedin: http://www.linkedin.com/in/depesz  /  blog: http://www.depesz.com/
jid/gtalk: depesz@depesz.com / aim:depeszhdl / skype:depesz_hdl / gg:6749007

Data: 2010-06-06 13:28:38
Autor: chary
breaking bad - czy to się rozkręca?
On Sun, 6 Jun 2010 09:31:13 +0000, hubert depesz lubaczewski wrote:

pierwszy odcinek był fajny, ale 2 i 3 s± po prostu tragiczne.

naczytałem się jaki to fajny serial, co i jak, a tu się praktycznie nic
nie dzieje. w±tek który teoreytcznie jest na 5 minut czasu ekranowego
[...]

akurat nie mój typ serialu. st±d pytanie - czy reszta jest taka sama?
czy może zaczyna się co¶ bardziej rozwijać/dziać?

Odpowiedziec Ci niestety nie potrafie, ale chcialem dac znac, ze nie jestes
odosobniony. Pierwszy odcinek b. mi sie podobal a kazdy kolejne mniej i
mniej. Po 5-6 postanowilem zakonczyc ogladanie i nie zaluje ;)
Niemniej dziwi± mnie wła¶nie same pozytywne opinie dot. tego serialu.

--
pozdrawiam,
Marek Sosnowski

Data: 2010-06-06 05:35:16
Autor: neuro
On 6 Cze, 13:28, chary <ch...@chary.pl> wrote:

[...]

    Jesli mówicie o pierwszym sezonie, to owszem - rozkręca się i to
bardzo.
Ale to nie jest serial dla każdego. Widzowie przyzwyczajeni do happy
endu w każdym odcinku i do generycznych amerykańskich postaci zapewne
będ± rozczarowani.

pozdr,
p.

Data: 2010-06-06 17:13:27
Autor: hubert depesz lubaczewski
On 2010-06-06, neuro <neuro6@gmail.com> wrote:
Ale to nie jest serial dla kaĹĽdego. Widzowie przyzwyczajeni do happy
endu w każdym odcinku i do generycznych amerykańskich postaci zapewne
będą rozczarowani.

nie sądze bym był przyzwyczajony do happy endu. dwa najlepsze seriale
jakie widziałem - twin peaks i the wire - raczej nie można nazwać
serialami z szczęliwym zakończeniem.

depesz

Data: 2010-06-06 13:22:35
Autor: neuro
breaking bad - czy to się rozkręca?
On 6 Cze, 19:13, hubert depesz lubaczewski <dep...@depesz.com> wrote:

nie s±dze bym był przyzwyczajony do happy endu. dwa najlepsze seriale
jakie widziałem - twin peaks i the wire - raczej nie można nazwać
serialami z szczęliwym zakończeniem.

   Ale tu dyskutujemy o wspóczesnych serialach, nie tych sprzed 20
lat.
Sam zreszta mam "golden box" TP i jest to dla mnie równie kultowy
obraz jak Blade Runner.
Ale to inna metafizyka. Zobacz w takim razie Carnivale, je¶li jeszcze
nie znasz - powinno się spodobać.
A BB jest serialem ¶wietnym wła¶nie dlatego, że nie ma jednoznacznie
moralnych postaci. Ten serial każe się mocno zastanawiać nad istot±
bycia poza prawem i moralnymi os±dami. I dlatego jest tak wysoko
oceniany.
Ci, którzy już widzieli scenę z ćpunk± wiedz± co w tym przypadku
oznacza prawdziwe (nie-horrorowate) zło w człowieku.

pozdr,
p.

Data: 2010-06-07 04:20:21
Autor: hubert depesz lubaczewski
On 2010-06-06, neuro <neuro6@gmail.com> wrote:
   Ale tu dyskutujemy o wspĂłczesnych serialach, nie tych sprzed 20
lat.

co za różnica? może być dorby współczesny, i zły. tak samo taki sprzed
20 lat.

A BB jest serialem świetnym właśnie dlatego, że nie ma jednoznacznie
moralnych postaci. Ten serial każe się mocno zastanawiać nad istotą
bycia poza prawem i moralnymi osÄ…dami. I dlatego jest tak wysoko
oceniany.

Wiesz. Mnie przede wszystkim BB każe się zastanowić czemu jest tak
maksymalnie rozwleczony.
Ale ok. JuĹĽ rozumiem - po prostu nie dla mnie. zajmÄ™ siÄ™ moĹĽe shield'em
czy "homicide - life on the streets".

depesz

Data: 2010-06-06 17:20:30
Autor: looker
breaking bad - czy to się rozkręca?
Ale to nie jest serial dla każdego. Widzowie przyzwyczajeni do happy

Tu masz racje, choc w pewnym sensie chyba zmierza do swoistego happy endu ale napewno nie w stylu "Niani".

Data: 2010-06-06 17:18:48
Autor: looker
breaking bad - czy to się rozkręca?
naczytałem się jaki to fajny serial, co i jak, a tu się praktycznie nic
nie dzieje. w±tek który teoreytcznie jest na 5 minut czasu ekranowego
jest rozwleczony na 1.5 odcinka.

I to wlasnie jest fajne w tym serialu.

bohaterowie praktycznie wszyscy antypatyczni, z takiego lub innego
powodu, ale nie jestem w stanie polubić praktycznie nikogo?!

To nie "Na wspolnej" nie masz nikogo lubic, wlasciwie to masz sie czegos od nich nauczyc.

czy może zaczyna się co¶ bardziej rozwijać/dziać?

W zakladanym przez Ciebie tempie nie, a ogolnie serial ma wzloty i upadki i w pewien sposob przypomina  mi "My name is Earl" jezeli chodzi o wychodzace w trakcie iodcinkow powiazania miedzy roznymi postaciami. Ogolnie efekt motyla.

Data: 2010-06-06 17:12:04
Autor: hubert depesz lubaczewski
breaking bad - czy to siĂŞ rozkrĂŞca?
On 2010-06-06, looker <looker@lok.pl> wrote:
naczytaÂłem siĂŞ jaki to fajny serial, co i jak, a tu siĂŞ praktycznie nic
nie dzieje. w±tek który teoreytcznie jest na 5 minut czasu ekranowego
jest rozwleczony na 1.5 odcinka.
I to wlasnie jest fajne w tym serialu.

czyli tak już zostaje? uff. dzięki. czyli mogę sobie odpuścić.

bohaterowie praktycznie wszyscy antypatyczni, z takiego lub innego
powodu, ale nie jestem w stanie polubiæ praktycznie nikogo?!
To nie "Na wspolnej" nie masz nikogo lubic, wlasciwie to masz sie czegos od nich nauczyc.

a tego nie znam. co to?

depesz

Data: 2010-06-07 00:34:58
Autor: schizoidalna
hubert depesz lubaczewski pisze:
[...]

Też mnie na początku odepchnęło (po 3 odcinku i gdzieś tak do 6), że mega akcja zamieniła się w obyczaj-dramat. Ale widocznie dla moich oczu fana seriali okazało się to górką do przeskoczenia. Po miesiącu czasu obrazy za te kilka nudnych odcinków wróciłam do BB i już mnie, że tak powiem, jebło do końca. Bardzo cholernie dobry serial.

PS. równolegle do BB zaczęłam odkrywać starości kultowe HBO (jakoś wcześniej nie miałam ochoty ani możliwości) czyli 6 stóp pod ziemią i Carnivale. PYCHOTA do kwadratu!!!

pozdrawiam

Data: 2010-06-07 01:05:27
Autor: looker
breaking bad - czy to się rozkręca?
wcze¶niej nie miałam ochoty ani możliwo¶ci) czyli 6 stóp pod ziemi± i Carnivale. PYCHOTA do kwadratu!!!

Six feet jest genialne a ostatnie 10 minut po prostu ...... ech.

Data: 2010-06-07 01:28:00
Autor: prg
breaking bad - czy to się rozkręca?
pierwszy odcinek był fajny, ale 2 i 3 są po prostu tragiczne.

to zalezy co kto lubi, ostatnio byl praktycznie caly odcinek o polowaniu na muche :)

Data: 2010-06-07 07:13:59
Autor: qdlaty
On 7 Cze, 01:28, "prg" <b...@brak.pl> wrote:
> pierwszy odcinek był fajny, ale 2 i 3 s± po prostu tragiczne.

to zalezy co kto lubi, ostatnio byl praktycznie caly odcinek o polowaniu na
muche :)

Kapitalny byl ten odcinek :) Generalnie pierwsza seria mocno sie
wlecze, pod koniec sie rozkreca. Nastepne serie to zauwazalnie wyzsze
tempo - szczegolnie ostatnia :)

--
Tomasz

Data: 2010-06-07 20:42:14
Autor: Jester
On 6/6/10 11:31 AM, hubert depesz lubaczewski wrote:

ja kumam, że nie wszystko musi się każdemu podobać, i kumam, że może to
akurat nie mĂłj typ serialu. stÄ…d pytanie - czy reszta jest taka sama?
czy może zaczyna się coś bardziej rozwijać/dziać?

Wątpię. Po pierwszych dwóch odcinkach ściągnąłem z ciekawości jakiś środkowy odcinek drugiego sezonu - dalej siedzą w przyczepie na pustyni i coś gotują w probówkach. Jedyna zmiana - główny heros jest łysy.
Dałem se spokój...

Data: 2010-06-08 00:22:17
Autor: neuro
breaking bad - czy to się rozkręca?
On Jun 7, 8:42 pm, Jester <jes...@toya.net.pl> wrote:

W±tpię. Po pierwszych dwóch odcinkach ¶ci±gn±łem z ciekawo¶ci jaki¶
¶rodkowy odcinek drugiego sezonu - dalej siedz± w przyczepie na pustyni
i co¶ gotuj± w probówkach. Jedyna zmiana - główny heros jest łysy.
Dałem se spokój...

   Żałuj. Drugi sezon trzyma cały czas w napięciu, a trzeci...to już w
ogóle jazda bez trzymanki.
Przedwczorajszy odcinek zmiażdżył. Po raz kolejny pokazali, co oznacza
"to break bad" ;)

p.

Data: 2010-06-08 15:09:12
Autor: Monty

Użytkownik "Jester" <jester@toya.net.pl> napisał w wiadomości news:hujei7$pko$1node2.news.atman.pl...
On 6/6/10 11:31 AM, hubert depesz lubaczewski wrote:

środkowy odcinek drugiego sezonu - dalej siedzą w przyczepie na pustyni i coś gotują w probówkach. Jedyna zmiana - główny heros jest łysy.

ROTFL! Dla mnie również świetny serial, zresztą jedyny który teraz oglądam po tym jak skonczyło się "24" :(

Monty

breaking bad - czy to się rozkręca?