breaking bad - czy to się rozkręca?

Data: 2010-06-06 13:28:38
Autor: chary
breaking bad - czy to się rozkręca?
On Sun, 6 Jun 2010 09:31:13 +0000, hubert depesz lubaczewski wrote:

pierwszy odcinek był fajny, ale 2 i 3 s± po prostu tragiczne.

naczytałem się jaki to fajny serial, co i jak, a tu się praktycznie nic
nie dzieje. w±tek który teoreytcznie jest na 5 minut czasu ekranowego
jest rozwleczony na 1.5 odcinka.

bohaterowie praktycznie wszyscy antypatyczni, z takiego lub innego
powodu, ale nie jestem w stanie polubić praktycznie nikogo?!

ja kumam, że nie wszystko musi się każdemu podobać, i kumam, że może to
akurat nie mój typ serialu. st±d pytanie - czy reszta jest taka sama?
czy może zaczyna się co¶ bardziej rozwijać/dziać?

Odpowiedziec Ci niestety nie potrafie, ale chcialem dac znac, ze nie jestes
odosobniony. Pierwszy odcinek b. mi sie podobal a kazdy kolejne mniej i
mniej. Po 5-6 postanowilem zakonczyc ogladanie i nie zaluje ;)
Niemniej dziwi± mnie wła¶nie same pozytywne opinie dot. tego serialu.

--
pozdrawiam,
Marek Sosnowski

Data: 2010-06-06 05:35:16
Autor: neuro
On 6 Cze, 13:28, chary <ch...@chary.pl> wrote:

[...]

    Jesli mówicie o pierwszym sezonie, to owszem - rozkręca się i to
bardzo.
Ale to nie jest serial dla każdego. Widzowie przyzwyczajeni do happy
endu w każdym odcinku i do generycznych amerykańskich postaci zapewne
będ± rozczarowani.

pozdr,
p.

Data: 2010-06-06 17:13:27
Autor: hubert depesz lubaczewski
On 2010-06-06, neuro <neuro6@gmail.com> wrote:
Ale to nie jest serial dla kaĹĽdego. Widzowie przyzwyczajeni do happy
endu w każdym odcinku i do generycznych amerykańskich postaci zapewne
będą rozczarowani.

nie sądze bym był przyzwyczajony do happy endu. dwa najlepsze seriale
jakie widziałem - twin peaks i the wire - raczej nie można nazwać
serialami z szczęliwym zakończeniem.

depesz

--
Linkedin: http://www.linkedin.com/in/depesz  /  blog: http://www.depesz.com/
jid/gtalk: depesz@depesz.com / aim:depeszhdl / skype:depesz_hdl / gg:6749007

Data: 2010-06-06 13:22:35
Autor: neuro
breaking bad - czy to się rozkręca?
On 6 Cze, 19:13, hubert depesz lubaczewski <dep...@depesz.com> wrote:

nie s±dze bym był przyzwyczajony do happy endu. dwa najlepsze seriale
jakie widziałem - twin peaks i the wire - raczej nie można nazwać
serialami z szczęliwym zakończeniem.

   Ale tu dyskutujemy o wspóczesnych serialach, nie tych sprzed 20
lat.
Sam zreszta mam "golden box" TP i jest to dla mnie równie kultowy
obraz jak Blade Runner.
Ale to inna metafizyka. Zobacz w takim razie Carnivale, je¶li jeszcze
nie znasz - powinno się spodobać.
A BB jest serialem ¶wietnym wła¶nie dlatego, że nie ma jednoznacznie
moralnych postaci. Ten serial każe się mocno zastanawiać nad istot±
bycia poza prawem i moralnymi os±dami. I dlatego jest tak wysoko
oceniany.
Ci, którzy już widzieli scenę z ćpunk± wiedz± co w tym przypadku
oznacza prawdziwe (nie-horrorowate) zło w człowieku.

pozdr,
p.

Data: 2010-06-07 04:20:21
Autor: hubert depesz lubaczewski
On 2010-06-06, neuro <neuro6@gmail.com> wrote:
   Ale tu dyskutujemy o wspĂłczesnych serialach, nie tych sprzed 20
lat.

co za różnica? może być dorby współczesny, i zły. tak samo taki sprzed
20 lat.

A BB jest serialem świetnym właśnie dlatego, że nie ma jednoznacznie
moralnych postaci. Ten serial każe się mocno zastanawiać nad istotą
bycia poza prawem i moralnymi osÄ…dami. I dlatego jest tak wysoko
oceniany.

Wiesz. Mnie przede wszystkim BB każe się zastanowić czemu jest tak
maksymalnie rozwleczony.
Ale ok. JuĹĽ rozumiem - po prostu nie dla mnie. zajmÄ™ siÄ™ moĹĽe shield'em
czy "homicide - life on the streets".

depesz

Data: 2010-06-06 17:20:30
Autor: looker
breaking bad - czy to się rozkręca?
Ale to nie jest serial dla każdego. Widzowie przyzwyczajeni do happy

Tu masz racje, choc w pewnym sensie chyba zmierza do swoistego happy endu ale napewno nie w stylu "Niani".

breaking bad - czy to się rozkręca?