brooks b17 aged i standard

Data: 2011-02-05 11:42:39
Autor: ...::QRT::...
brooks b17 aged i standard
Witam Oglądjąc ostatnio siodła brooks b17 aged i standard zauważyłem iż różnią
sie miedzy sobą - aged posiada taki rzemień/sznurówkę który jak mi sie
wydaje może służyć do regulacji profilu siodła. Dobrze myśle ? daje to coś? Bo zastanawiam sie czemu jest to zastosowane
tylko w jednej wersji siodła które wg opisów różnią sie tylko zastosowaną
skórą.

Data: 2011-02-05 15:47:20
Autor: #:-) gps
brooks b17 aged i standard
W dniu 2011-02-05 11:42, ...::QRT::... pisze:
[...]

Mam B17 aged /'ejdżid/. Sznurówka daje możliwość poprawienia trochę profilu - po naciągnięciu sznurówki środek staję się bardziej wypukły i sztywny. Ale tyko trochę.
Ogólnie: niepostarzany B17 to niczym plastikowa skorupa, która wymaga dłuższego układania się. Ejdżidowa wersja układa się bardzo szybko (u mnie już po jakichś 200 km).
Są zady i walety: wersja standard jest o wiele bardziej odporna na deszcz - skóra licowa, ale też twardsza, wersja postarzana, to co prawda nie zamsz, ale łatwo chłonie wilgoć, co ma tę zaletę, że odbiera bardzo dobrze pot, jednak wymaga też lepszej konserwacji i ochrony przed deszczem.

#:-)
gps

Data: 2011-02-05 15:57:30
Autor: #:-) gps