Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.rowery   »   brooks imperial

brooks imperial

Data: 2013-06-30 16:57:19
Autor: m4rkiz
brooks imperial
z nastaniem lata zaczalem jezdzic nieco intensywniej i znow
zauwazac siodelko (nie zebym powaznie narzekal, do 50-70 km w ktorych sie najczesciej zamykam jezdzi sie na nim calkiem calkiem - byl to giant memory foam zalozony fabrycznie)

naczytalem sie juz sporo jakie fajne sa siodelka skorzane
i postanowilem sprobowac

zdecydowanie najwygodniej mi na takich z wycieciem, wiec wybor
raczej skromny, stanelo na brooksie imperialu o normalnej
szerokosci

wiem ze podobno ma sie po kilkuset km do tylka dopasowac,
wiec posmarowalem wg zalecen i zaczalem jezdzic

pierwsze wrazenie - masakra, przerwa regulacja, troche lepiej,
regulacja itd itp. - siodelko jest masakrycznie sliskie

gdybym wiedzial jak bardzo bede sie na nim slizgal zdecydowanie wybral bym cos z okolic b17 aged i dal sobie dziure wyciac...

Data: 2013-09-09 23:34:14
Autor: m4rkiz
brooks imperial
"m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> wrote in message news:kqpk6s$sqk$1dont-email.me...
gdybym wiedzial jak bardzo bede sie na nim slizgal zdecydowanie wybral bym cos z okolic b17 aged i dal sobie dziure wyciac...

zrobilem z tysiac, doklepalo sie i dotarlo, nie jest zle ale giantowego
memory foam z szarym plastikiem na spodzie i wycieciem* (nigdzie ich
juz nie ma) raczej nie przebija, a uwzgledniajac cene wypada nieco blado

moze gdybym spedzil kolejne nascie godzin eksperymentujac ze sznurowaniem,
nachyleniem, smarowaniem to mialbym siodelko idealne, ale na chwile obecna
stwierdzam ze jezeli ktos nie jest fanatykiem i nie kreci po 100+ km dzien
w dzien to (bazujac na moich doswiadczeniach) skore moze sobie spokojnie
i bez zalu odpuscic

* http://www.bike-data.com/bike/Giant-CRS-4.0.jpg

Data: 2013-09-10 06:34:50
Autor: piecia aka dracorp
brooks imperial
Dnia Sun, 30 Jun 2013 16:57:19 +0100, m4rkiz napisał(a):

zdecydowanie najwygodniej mi na takich z wycieciem, wiec wybor raczej
skromny, stanelo na brooksie imperialu o normalnej szerokosci

wiem ze podobno ma sie po kilkuset km do tylka dopasowac,
wiec posmarowalem wg zalecen i zaczalem jezdzic

pierwsze wrazenie - masakra, przerwa regulacja, troche lepiej, regulacja
itd itp. - siodelko jest masakrycznie sliskie

gdybym wiedzial jak bardzo bede sie na nim slizgal zdecydowanie wybral
bym cos z okolic b17 aged i dal sobie dziure wyciac...
Hmm a ja się zastanawiałem ostatnio nad brooksem. Swoją drogą śliskie połączenie siodełko-spodenki to zła sprawa.




--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu

Data: 2013-09-11 13:24:57
Autor: m4rkiz
brooks imperial
"piecia aka dracorp" <imie.nazwisko@wp.eu> wrote in message news:l0meia$e0g$2dont-email.me...
gdybym wiedzial jak bardzo bede sie na nim slizgal zdecydowanie wybral
bym cos z okolic b17 aged i dal sobie dziure wyciac...
Hmm a ja się zastanawiałem ostatnio nad brooksem. Swoją drogą śliskie
połączenie siodełko-spodenki to zła sprawa.

po tysiacu jest lepiej, ale dalej jak dla mnie troche za slisko,
zdarza mi sie sporadycznie ze podczas polawaryjnego hamowania
czy innych niespodziewanych manewrach przesuwaja mi sie
niezamierzenie 4 litery

podobno na dlugich trasach ma to swoj plus

generalnie jest ono ok ale jak dla mnie nie jest znaczaco lepsze
od tego ktore mialem seryjnie w rowerze, jest za to na oko
z 8 razy drozsze

bez watpienia mozna z niego zrobic jeszcze lepsze niz mam obecnie
sa jakies magiczne oleje do smarowania w okreslonych miejscach,
zakres szurowania tez jest bardzo szeroki, ale wymaga to zaangazowania
znacznie wiekszego niz sporadyczne namaszczenie proofidem

dodatkowo trzeba pamietac ze juz jednorazowa dluga przejazdzka w
porzadnym deszczu moze je zalatwic na amen wiec trzeba miec
pokrowiec na takie okazje

--
http://db.org.pl/

brooks imperial

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona