Data: 2013-09-10 06:34:50 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
brooks imperial | |
Dnia Sun, 30 Jun 2013 16:57:19 +0100, m4rkiz napisał(a):
zdecydowanie najwygodniej mi na takich z wycieciem, wiec wybor raczejHmm a ja się zastanawiałem ostatnio nad brooksem. Swoją drogą śliskie połączenie siodełko-spodenki to zła sprawa. -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2013-09-11 13:24:57 | |
Autor: m4rkiz | |
brooks imperial | |
"piecia aka dracorp" <imie.nazwisko@wp.eu> wrote in message news:l0meia$e0g$2dont-email.me...
gdybym wiedzial jak bardzo bede sie na nim slizgal zdecydowanie wybralHmm a ja się zastanawiałem ostatnio nad brooksem. Swoją drogą śliskie po tysiacu jest lepiej, ale dalej jak dla mnie troche za slisko, zdarza mi sie sporadycznie ze podczas polawaryjnego hamowania czy innych niespodziewanych manewrach przesuwaja mi sie niezamierzenie 4 litery podobno na dlugich trasach ma to swoj plus generalnie jest ono ok ale jak dla mnie nie jest znaczaco lepsze od tego ktore mialem seryjnie w rowerze, jest za to na oko z 8 razy drozsze bez watpienia mozna z niego zrobic jeszcze lepsze niz mam obecnie sa jakies magiczne oleje do smarowania w okreslonych miejscach, zakres szurowania tez jest bardzo szeroki, ale wymaga to zaangazowania znacznie wiekszego niz sporadyczne namaszczenie proofidem dodatkowo trzeba pamietac ze juz jednorazowa dluga przejazdzka w porzadnym deszczu moze je zalatwic na amen wiec trzeba miec pokrowiec na takie okazje -- http://db.org.pl/ |
|