brudny pasek na Kino Polska

Data: 2010-04-27 21:41:34
Autor: pitpull
brudny pasek na Kino Polska
Już po raz kolejny zauważyłem poziomy pasek "brudów" na kino Polska. Mniej więcej na ¶rodku wysoko¶ci.
Występuje na filmach fabularnych, nie zaobserwowałem na Reksiu :)
To nie jest wina telewizora - bo za ten robi monitor komputerowy i przy normalnej pracy tego nie widać.
Czy oni wszystko "cyfryzowali" na brudnym sprzęcie?

pozdrawiam

pitpull

Data: 2010-04-28 09:54:31
Autor: brum
brudny pasek na Kino Polska
[...]

potwierdzam, mam to samo

Data: 2010-04-28 10:43:23
Autor: zabezp
brudny pasek na Kino Polska

Użytkownik "brum" <brumbrum@onet.eu> napisał w wiadomości news:hr8pjo$7tk$1news.onet.pl...
[...]

Już prawie od roku, na niektórych filmach widać ten pasek.
Wygląda to tak jakby, była rysa w projektorze z którego akurat puszczają film.

Data: 2010-04-28 11:21:25
Autor: sat_diver
brudny pasek na Kino Polska
Nastał dzień 2010-04-27 21:41, pitpull donosi, że:
Występuje na filmach fabularnych, nie zaobserwowałem na Reksiu :)
To nie jest wina telewizora - bo za ten robi monitor komputerowy i przy
normalnej pracy tego nie widać.
Ewidentnie problem po stronie nadawcy; zauwaĹĽalny i telewizji kablowej, jak i w przekazie cyfrowym.

brudny pasek na Kino Polska