brukselo, chleeebaaa !

Data: 2010-08-26 07:00:45
Autor: apr...
brukselo, chleeebaaa !
...Zapasy interwencyjne, które zakupiła Agencja Rynku Rolnego, są w dyspozycji Unii, bo ona za nie płaci. Oznacza to, że tylko Bruksela może zdecydować o ich przeznaczeniu...
http://biznes.onet.pl/chleb-musi-podrozec,18572,3567482,1,prasa-detal
http://tiny.pl/h76t7

Data: 2010-08-26 09:57:13
Autor: Tomek
brukselo, chleeebaaa !

Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i553et$ric$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dziś w radiu mówili, że bochenek zdrożał z 1,90 na 2,40. Mimo, że wsad mąki jest tylko 15%. Rząd nie myśli, żeby wypuścić troche rezerw...
Tomek

Data: 2010-08-26 01:21:49
Autor: Rabin ZEC
brukselo, chleeebaaa !
On 26 Sie, 09:57, "Tomek" <ten...@tlen.pl> wrote:

Dziś w radiu mówili, że bochenek zdrożał z 1,90 na 2,40. Mimo, że wsad mąki
jest tylko 15%. Rząd nie myśli, żeby wypuścić troche rezerw...
Tomek

W którym chlebie masz 15% mąki? Tyle to w cieście na naleśniki.
Rabin ZEC

Data: 2010-08-26 11:09:11
Autor: Tomek
brukselo, chleeebaaa !

Użytkownik "Rabin ZEC" <zeczer@vp.pl> napisał w wiadomości news:6784f977-1851-4b9e-9fd4-546986776d9ag17g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Źle się wyraziłem - koszt mąki w chlebie to tylko 15% jego ceny.
T.

Data: 2010-08-26 03:23:09
Autor: D.J.MC Donald Musk
brukselo, chleeebaaa !
On Aug 26, 11:09 am, "Tomek" <ten...@tlen.pl> wrote:
Użytkownik "Rabin ZEC" <zec...@vp.pl> napisał w wiadomościnews:6784f977-1851-4b9e-9fd4-546986776d9ag17g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

>W którym chlebie masz 15% mąki? Tyle to w cieście na naleśniki.

Źle się wyraziłem - koszt mąki w chlebie to tylko 15% jego ceny.

rolnik musi obsiac i zebrac a robi to traktorem lub kombajnem, ktore
chodza na benzyne. Pozniej musi dowiezc do mlyna a mlyn chodzi na prad
z mlyna make wioza do piekarza - czyli spalaja paliwo. Piekarz piecze
piecem na prad a pozniej znowu wiezie chleb do sklepu - sklepy chodza
na prad wiec znowu wzrasta cena.
podwyzka pradu i paliwa o 1 % to z 60-70 % podwyzki chleba w sklepie.
ONI CHCA NAS ZAGLODZIC!
bydlaki!

Data: 2010-08-26 03:33:35
Autor: Rabin ZEC
brukselo, chleeebaaa !
On 26 Sie, 12:23, "D.J.MC Donald Musk" <rymp...@gmail.com> wrote:

podwyzka pradu i paliwa o 1 % to z 60-70 % podwyzki chleba w sklepie.

Masz dyplom korespondencyjnego studium ekonomii im. Andrzeja Leppera?

ONI CHCA NAS ZAGLODZIC!
bydlaki!

Kim są ONI?

Rabin ZEC

Data: 2010-08-26 12:15:27
Autor: Bogdan Idzikowski
brukselo, chleeebaaa !

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:i55bfs$20v6$1news.ett.com.ua...

[...]

No to kogo chcesz obciążyć za takie podwyżki chleba?

Data: 2010-08-26 10:23:11
Autor: apr...
brukselo, chleeebaaa !
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Źle się wyraziłem - koszt mąki w chlebie to tylko 15% jego ceny.

No to kogo chcesz obciążyć za takie podwyżki chleba?
bogdan sprawiasz wrażenie...
tak po dłuższym zastanowieniu to obciążyłbym konia wpierdalającego owies,
ale z owsa mąki na chleb chyba się nie robi, więc zostają pijacy z żytniówką,
tak to oni są winni.

Data: 2010-08-26 03:35:51
Autor: Rabin ZEC
brukselo, chleeebaaa !
On 26 Sie, 12:23, " apr..." <aprecja...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]

ale z owsa mąki na chleb chyba się nie robi, więc zostają pijacy z żytniówką,

Nie, to wróble są winne, wytępić wróble.
Rabin ZEC

Data: 2010-08-26 12:29:45
Autor: Bogdan Idzikowski
brukselo, chleeebaaa !

Użytkownik " apr..." <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i55faf$7oe$1inews.gazeta.pl...
> [...]

ale z owsa mąki na chleb chyba się nie robi, więc zostają pijacy z żytniówką,

Nie potrafisz odpowiedzieć, mądralo? Może nie potrafisz zrozumieć pytania?
Powtórzę: kogo chcesz obciążyć za takie podwyżki cen chleba?

Data: 2010-08-26 10:47:22
Autor: apr...
brukselo, chleeebaaa !
> [...]

Nie potrafisz odpowiedzieć, mądralo? Może nie potrafisz zrozumieć pytania?
Powtórzę: kogo chcesz obciążyć za takie podwyżki cen chleba?

dzięki bogdan, że mnie doceniasz, moje ego wzrosło co najmniej o podwyżkę cen gazu, a wracając do meritum, gajos w monologu o kulturze i konkursie chopinowskim / jest na YT / użył słowa pijanista, więc ja ci mówię, że obciążam tymi podwyżkami pijanistów.

Data: 2010-08-26 13:49:28
Autor: Tomek
brukselo, chleeebaaa !

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c763ec4$1news.home.net.pl...

[...]

To popłoch piekarzy. Wystarczyłoby uruchomić niewielkie rezerwy, żeby ceny wróciły do normy.
Rząd woli poczekać, aż ceny jeszcze pójdą w górę i dopiero wtedy będą interweniować, bo przy okazji zgarną większą kasę za sprzedane zboże. Ale w ten sposób rząd strzela sobie w stopę, bo ludzie zapamiętają, że nic nie zrobili. Sawicki niedawno wypowiadał sie, że elewatory są pełne, a Pawlak nawet dziwił sie, że jeszcze nie uruchomiono rezerw Agencji Rolnej (po to została powołana).
Tomek

Data: 2010-08-26 15:49:44
Autor: D. J. MC Donald Musk
brukselo, chleeebaaa !

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:i55kse$24um$1news.ett.com.ua...

[...]

w sumie jest wlasnie sezon na brukiew i lebiode....
Polacy powinni miec wieksza inicjatywe w organizowaniu zywnosci...
Po co tworzyc efekt cieplarniany piekac chleb skoro tyle zarcia marnuje sie na smietnikach - powiedzialby Leszek Baltserowicz z PO!

Data: 2010-08-26 11:07:21
Autor: Wiesiaczek
brukselo, chleeebaaa !

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:i5578u$1v36$1news.ett.com.ua...

[...]

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Dziś w radiu mówili, że bochenek zdrożał z 1,90 na 2,40. Mimo, że wsad mąki
jest tylko 15%. Rząd nie myśli, żeby wypuścić troche rezerw...
Tomek

To co w tym chlebie stanowi 85% ?!

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-08-26 03:31:10
Autor: D.J.MC Donald Musk
brukselo, chleeebaaa !
On Aug 26, 11:03 am, "Tomek" <ten...@tlen.pl> wrote:
Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielin...@vp.pl> napisał w wiadomościnews:i55asc$1l4$1news.onet.pl...

> Użytkownik "Tomek" <ten...@tlen.pl> napisał w wiadomości

>>> ich

> To co w tym chlebie stanowi 85% ?!

> --

Woda.
Tomek

woda i CO2
- czyli te dziurki w chlebie (mozna je nawet zobaczyc bez lupy)
Byc moze to wlasnie chleb jest odpowiedzialny za efekt cieplarniany i
dlatego podwyzszajac jego cene Donek chce wypelnic te swoje idiotyczne
obietnice dotyczace zmniejszenia emisji CO2...

Data: 2010-08-26 15:26:27
Autor: Wiesiaczek
brukselo, chleeebaaa !

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:i55b5a$20p6$1news.ett.com.ua...

[...]

To chyba jakiś Evian? :)

Data: 2010-08-26 13:36:52
Autor: apr...
brukselo, chleeebaaa !
Wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl> napisał(a):

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:i55b5a$20p6$1news.ett.com.ua...

> Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości

> Woda.

To chyba jakiś Evian? :)

evian czy cis_owianka to bez znaczenia, ważne jest żeby trochę wody było do zrobienia ciasta, procentowo nie wiem jakie są normy ojro_pejskie, ale np. w szynce co najmniej 50 % to woda i dodatki:
..."- Nie mówię, że nie jest. Ale to w niczym nie przypomina prawdziwej szynki, jakiej smak pamiętamy sprzed lat. Do 2003 roku obowiązywały Polskie Normy, zgodnie z którymi wędlina przekraczająca masą 130 proc. surowca (czyli z kilograma mięsa uzyskiwano powyżej 1,3 kg szynki) była uznawana za produkt szynkopodobny. Teraz stosowanie tych norm to dobra wola producenta. Konsument powinien jednak wiedzieć, że kupuje wędlinę złożoną w połowie z szynki, a w połowie z roślinnych dodatków białkowych i wody.
- Naprawdę tylko w połowie z szynki?
- Fachowcy potrafią z kilograma mięsa uzyskać dwa kilo produktu. Nastrzykuje się je wodą, a potem dodaje substancje wiążące wodę i sól, dlatego wędliny są takie słone. Także kolagen (białko stosowane głównie w kosmetykach). I dodatki sojowe, które poprawiają strukturę i zwiększają zawartość białka tak, że w laboratorium nie da się wykryć fałszerstwa."...
smacznego !

--

brukselo, chleeebaaa !