budowa domu na bazie ciezarówki

Data: 2010-12-08 18:02:01
Autor: glang
budowa domu na bazie ciezarówki
mobilhome, race truck, campervan
czy jest w polsce firma ktora zajmuje sie budowaniem tego typu nadwozi i byc moze zabudowa wnętrz?
chodzi mi o cos tego typu.
http://www.racemastertrucks.co.uk/production.htm
moze ktos sie spotkal z czyms takim w polsce..

pewnie. poszukaj ciężarówki która wozi auta rajdowe chyba Kuzaja. w naczepie ma garaż 2 poziomowy i mieszkanie.
mojemu znajomemu robią teraz na ciężarówce kino 5D z wysuwaną ścianą boczną więc spoko znjadziesz.
pzdr
GL

Data: 2010-12-08 16:19:12
Autor: Pszemol
"glang" <glang@o2222222.pl> wrote in message news:4cffbaba$0$27043$65785112news.neostrada.pl...
mojemu znajomemu robią teraz na ciężarówce kino 5D
z wysuwaną ścianą boczną więc spoko znjadziesz.

A co to jest kino 5D?
Bo 2D to mam w domu, o 3D słyszałem, ale nie wiem co to 5D :)

Data: 2010-12-09 19:22:53
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:idob69.an8.0poczta.onet.pl...
[...]

5D to dwa telewizory. Jeden 2D, drugi 3D

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2010-12-09 19:48:15
[...]