budowanie na wynajem

Data: 2009-05-24 20:18:36
Autor: Wasyl
budowanie na wynajem
Hej!
Jak mozna najlepiej (dla swojego portfela) wybudowac
budynek-siedzibe firmy + biura na wynajem?

Chodzi mi o to ze zanim zaczne inwestycje chcialbym
sie dowiedzieć i zrobić to MĄDRZE.

rozumiem ze vat od materialow moge odrazu odliczyc,
a jak z kosztami?  czy musze wybudowac caly budynek i dopiero wtedy
go amortyzowac?
jak mozna skrocic okres amortyzacji do 10lat zamiast 30lat?

Dodam, ze zakres dzialalnosci rozszerzylem pare miesiecy temu o wynajem nieruchomosci
ale nie wiem czy to teraz ma jakiekolwiek znaczenie...

z gory dziekuje za pomoc:)

pozdrawiam
Wojtek

budowanie na wynajem