budżetowy PC do grania

Data: 2012-04-28 12:49:17
Autor: Mateusz
budżetowy PC do grania
Użytkownik M1SLQ napisał:
Doradźcie, proszę, co można brać pod uwagę pry składaniu budżetowego komputera do grania. Zdaję sobie sprawę, że to zestawienie wyrazów się z pozoru kłóci oraz, że do gier są konsole, ale dawniej udało się złożyć tanią platformę na sockecie 775 z 9600GSO więc dziś też nie tracę nadziei :)

Budżet na sprzęt to 2k zł, w tym część musi pójść na monitor (tu wskazana niższa rozdzielczość natywna).

OS już jest (pudełkowa Vista), więc odpada ten problem.

A jak komp do grania a masz moze TV LCD? :) To moze podpiac sie do TV :) JA tak mam - chwale sobie. Kupilem pada x-boxowego czyli microsopft controller, klawiature i mysz bezprzewodowa, i gram sobie wygodnie :)

Bo wtedy za 2k to mozna fajniusi sprzecik kupic, z szybkim duzym hdd 1TB , duzo ramu, dobry procek itp :)

budżetowy PC do grania