budzik a wyłączony telefon

Data: 2013-12-04 19:31:42
Autor: Skylla
budzik a wyłączony telefon
W których telefonach budzik uruchamia się gdy telefon jest wyłączony?
Wiem, że uruchamia się w klasykach Nokii. Czy w smartfonach Asha lub Lumia także?
Wiem, że nie działa to w telefonach i smartfonach Samsunga.
A jak jest w LG, HTC Desire albo Sony?
S.

Data: 2013-12-04 19:40:24
Autor: Zakonspirowany
budzik a wyłączony telefon
W dniu 04-12-2013 19:31, Skylla pisze:
W których telefonach budzik uruchamia się gdy telefon jest wyłączony?
Wiem, że uruchamia się w klasykach Nokii. Czy w smartfonach Asha lub
Lumia takĹźe?
Wiem, że nie działa to w telefonach i smartfonach Samsunga.
A jak jest w LG, HTC Desire albo Sony?

W Sony (Xperia) nie.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-04 21:28:46
Autor: Przyjazny
budzik a wyłączony telefon
On 2013-12-04 18:31, Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> wrote:
[...]

W SE K800i, K750i, K550i działa. Nowszych nie miałem w rękach.

Data: 2013-12-04 23:10:05
Autor: Tomasz Finke
budzik a wyłączony telefon
W dniu 2013-12-04 22:28, Przyjazny pisze:

W SE K800i, K750i, K550i działa. Nowszych nie miałem w rękach.

W SE C902 i Elm też działa.

T.

Data: 2013-12-05 18:45:26
Autor: Grzexs
budzik a wyłączony telefon
-- -- -- -- Tomasz Finke (2013-12-04 23:10) -- -- -- --
W dniu 2013-12-04 22:28, Przyjazny pisze:

W SE K800i, K750i, K550i działa. Nowszych nie miałem w rękach.

W SE C902 i Elm też działa.

W K600 też działa. Do tego dorzucę Huawei G5500.

W LG GU230 też teoretycznie działa, ale czasami nie działa (dlatego przestałem go używać).

--
Grzexs

Data: 2013-12-07 17:25:45
Autor: Chris
budzik a wyłączony telefon
On 2013-12-04 18:31, Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> wrote:
[...]

W K750i działa na 100%, ostatnio robiłem porządki w szufladzie i wsadziłem baterię do SE i potem się dziwiłem co mi tam wyje gdzieś w pokoju :)

Data: 2013-12-04 21:59:04
Autor: Krzysztof 45
budzik a wyłączony telefon
W dniu 2013-12-04 19:31, Skylla pisze:
[...]

HTC Desire tez nie. Chyba że coś w opcjach jest czego nie znalazłem lub
w opcjach Timely bo takiego budzika uĹźywam.

--
Krzysiek
http://niewygodne.info.pl/index.htm

Data: 2013-12-04 22:21:50
Autor: atm
budzik a wyłączony telefon
On 2013-12-04 19:31, Skylla wrote:
[...]

Ostatnio zaskoczyl mnie tym Samsung wlasnie.
Stary model - U600, pomimo, ze wylaczony uruchomil ustawiony wczesniej alarm.

Data: 2013-12-04 22:48:22
Autor: ToMasz
budzik a wyłączony telefon
[...]

W siemensie s55 tak!!!!!! od paru lat, taki "budzik" włącza mi ogrzewanie w lokalu w którym pracuje :)
W SE arc, sgs2, niestety nie działa.

ToMasz

Data: 2013-12-04 23:37:29
Autor: JoteR
budzik a wyłączony telefon
"Skylla" napisał:

W których telefonach budzik uruchamia się gdy telefon jest wyłączony?
[...]
Wiem, że nie działa to w telefonach i smartfonach Samsunga.

Dobrze, że moje Samsungi o tym nie wiedzą ;-)
Działa zarówno w bezsystemowym F480 jak i w badzianym Wave 723.

JoteR

Data: 2013-12-04 23:49:11
Autor: Skylla
budzik a wyłączony telefon

[...]

Może są wyjątki, ale w większości nie działa.

Data: 2013-12-05 12:13:16
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
budzik a wyłączony telefon
Dnia 2013-12-04, o godz. 23:49:11
Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał(a):

> Dobrze, że moje Samsungi o tym nie wiedzą ;-)
> Działa zarówno w bezsystemowym F480 jak i w badzianym Wave 723.

Może są wyjątki, ale w większości nie działa.

W S2, S3, S4 i NoteII też działa. W starym Samsungu Galaxy - chyba
pierwszym ich modelu z Androidem też. To też wyjątki?
Czy może po prostu zależy to od aplikacji czy ustawienia systemu?
Kreatywnym Baristom tez działa.

Zdrówko

Data: 2013-12-05 13:55:38
Autor: Zakonspirowany
budzik a wyłączony telefon
W dniu 05-12-2013 13:12, Skylla pisze:

W S2, S3, S4 i NoteII też działa. W starym Samsungu Galaxy - chyba
pierwszym ich modelu z Androidem też. To też wyjątki?
Czy moĹźe po prostu zaleĹźy to od aplikacji czy ustawienia systemu?
Kreatywnym Baristom tez działa.

Hm... właśnie sprawdziłem na Galaxy mini 2 córki i nie działa, a to też
android (2.3). Więc co, trzeba gdzieś to włączyć w ustawieniach, czy tez
zaleĹźy to od wersji androida?

A nie masz tak, Ĺźe jeden telefon jest blokowany pinem, a drugi nie?
Teoretycznie nie powinno mieć to znaczenia, bo po włączeniu, przed wpisaniem PIN, mogę wykonywać np. alarmowe, ale różnie to bywa.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-05 17:14:03
Autor: JoteR
budzik a wyłączony telefon
"Skylla" napisał:

[...]

tez zależy to od wersji androida?

Nie jest tak, że jest to "system independent"? Bo na wyłączonym telefonie system wszak jeszcze nie działa, a budzik już wyje.

JoteR

Data: 2013-12-05 00:10:22
Autor: PiteR
budzik a wyłączony telefon
Skylla pisze tak:

W których telefonach budzik uruchamia się gdy telefon jest wyłączony? Wiem, że nie działa to w telefonach i smartfonach
Samsunga.

nieprawda, w SGH-J200 działa

--
Piter

Data: 2013-12-05 00:41:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
budzik a wyłączony telefon

"Skylla" l7nsej$31j$1@sunflower.man.poznan.pl

[...]

O Monstera nie pytasz, więc nie ;) napiszę, że budzik uruchamia telefon.
Ale i tak informacja nie ma znaczenia -- Monstera nie warto kupić pomimo
tego, że wyłączenie telefonu nie przeszkadza w uruchomieniu budzika.

Data: 2013-12-08 17:49:07
Autor: Trybun
budzik a wyłączony telefon

O Monstera nie pytasz, więc nie ;) napiszę, że budzik uruchamia telefon.
Ale i tak informacja nie ma znaczenia -- Monstera nie warto kupić pomimo
tego, że wyłączenie telefonu nie przeszkadza w uruchomieniu budzika.

A ma Monster taką powiadamiają diodę, o nieodebranych rozmowach i wiadomościach?

Data: 2013-12-09 01:20:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
budzik a wyłączony telefon

"Trybun" l827tj$ch9$2@usenet.news.interia.pl

A ma Monster taką powiadamiają diodę, o nieodebranych rozmowach i wiadomościach?

Mój nie ma.

-=-

Polecam launcZery:

 https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gtp.nextlauncher.trial&hl=pl << -- dopiero macam
 https://play.google.com/store/apps/details?id=com.teslacoilsw.launcher&hl=pl <-- po prostu świetny
 https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gau.go.launcherex&hl=pl <-- niezrozumały ;)

Mam jeszcze jeden, ale cały launcZer to po prostu reklama. :)

-=-

Na dobrych ;) animowanych tapetach nie ma ładowania via firmowy przewód USB.

Data: 2013-12-09 15:04:45
Autor: Trybun
budzik a wyłączony telefon

[...]

Na takie modyfikacje ekranu mam za mało pamięci. 512 MB RAMu już teraz gdy uruchomię kilka programów dostaje zadyszki. Badziewie z tego Androida - chyba z 5 lat jechałem na kompie z Windows XP który miał 256 MB RAMu i działał płynnie, a tu głupi telefonik nie może uciągnąć mimo że ma dwukrotnie więcej pamięci.

Data: 2013-12-09 20:30:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
budzik a wyłączony telefon

"Trybun" l84inn$cqa$1@usenet.news.interia.pl

Na takie modyfikacje ekranu mam za mało pamięci. 512 MB RAMu już teraz gdy uruchomię kilka programów dostaje zadyszki.

U mnie podobnie.

Badziewie z tego Androida - chyba z 5 lat jechałem na kompie z Windows XP który miał 256 MB RAMu

I miał takie fajerwerki? Wątpię w to. :)
Mnie do WXP wystarczy 128 MB a ponoć można obciąć to do 64 MB.

Póki nie ma przegladarek -- WXP na 128 MB
pracuje bezproblemowo, a na 256 MB fruwa. :)

Ale zaflaszkowane strony WWW pochłaniają gigabajty oRAMkowania!!

i działał płynnie, a tu głupi telefonik nie może uciągnąć mimo że ma dwukrotnie więcej pamięci.

Są Androidowe launczery wyglądające jak Windows. ;)

-=-

Przyznam, że Nova wydawała się doskonała -- wielostronicowe
docki chowające się automagicznie, pasek powiadomień także
ukrywający się [pewnie przed organami ścigania, albo i może
ściągania] gęsta siatka ikoniasta (BTW -- nie można ustawić
gęstości w poziomie) i zdumiewająca lekkość...

Ale wobec Nextów -- Nova wymięka...
A obok Nextów (pchających się oknami ;) i szczelinami)
jest masa podobnych -- cóż z tego, skoro RAMek za mało...

Ale Nova jest bez reklam i za darmo -- inne dosłownie
zaskakują swoimi odzywkami, które w tłumaczeniu na
język polski zapisać można by jakoś tak: ,,rzuć na tacę!!!''. ;)

BTW tłumaczenia -- komuś potrzebne w launczerach tłumaczenia
na język polski. ;) Inny zaś dowcipniś zauważył, że chce
tłumaczenia na język polski -- map... ;)

Ciekawe, jak przetłumaczyć na język polski ikony czy drogi?...

-=-

Ostatnio dookoła aż trzeszczy w Androidzie od
iPadziastej polityki -- dla mnie niemiłej. :)

-=-

Animowane tapety sterowane żyroskopami, bajery jak w Nextach,
zakładki po bokach ekranu... Ikony nijak nie nawiązujące do
aplikacji -- ikona jak pralka, ale uruchamia kamerkę, lusterko
do m@ila... A im bardziej to zwariowane -- tym lepiej. ;)

-=-

Szkoda, że nie mam dużego ekranu (na 17 cali) i dużej
ilości pamięci -- tak RAMek, jak i flaszkowej...

-=-

Ciekawe, czy doczekamy się gołych złomów opartych o RISCi -- na
które będziemy ciągnęli z zaufanych stron i systemy operacyjne,
i oprogramowanie użytkowe, w tym rzecz jasna pomerdane aż do
nieskończoności launczery...

-=-

I ciekawe, jak daleko zajdą sprzętowcy -- czy na przykład opracują
rolowane wyświetlacze. ;) Albo małe akumulatory starczające na wiele
godzin pracy...

Monster obciążony Nextami nie parzy jak Notebook, ale poziom
naładowania akumulatora spada dosłownie w tak zwanych oczach. :)

-=-

Pociągnąłem też sporo programów AUDIO -- niemal każdy
chce dwóch mikrofonów. :) Monster ma tylko jeden, uniwersalny.

Obok typowych AUDIO są też ,,sonary'' mierzące odległość. :)
Fajnie by było, gdyby smartfony nie tylko stawały się zabawne
(jak w wypadku Nextów) ale także użyteczniejsze -- gdyby miały
przykładowo dokładny (1 mm na 50 metrów) odległościomierz...

Są też ,,oscyloskopy'' i w ogóle całe plejady ciekawostek...

Data: 2014-01-08 21:39:43
Autor: 666
budzik a wyłączony telefon
TakĹźe Siemens.
W Samsungu B2710 działa.

-- -- -
Wiem, że nie działa to w telefonach i smartfonach Samsunga.

Data: 2014-01-09 20:19:45
Autor: Nika
budzik a wyłączony telefon
Samsunga Advance nie testowałam na wyłączonym telefonie, ale można wyłączyć dźwięk i włączyć tryb offline - budzik zadziała, a nikt nie będzie budził Cię przed czasem telefonami, bo rozumiem, ze to o to chodzi?

- -

Nika

Data: 2014-01-09 20:58:12
Autor: Skylla
budzik a wyłączony telefon

Samsunga Advance nie testowałam na wyłączonym telefonie, ale można
wyłączyć dźwięk i włączyć tryb offline - budzik zadziała, a nikt nie
będzie budził Cię przed czasem telefonami, bo rozumiem, ze to o to chodzi?

W trybie samolotowym (offline) każdy telefon obudzi. Chodzi o wyłączony telefon.

budzik a wyłączony telefon