budzik a wyƂączony telefon

Data: 2013-12-04 23:37:29
Autor: JoteR
budzik a wyƂączony telefon
"Skylla" napisaƂ:

W których telefonach budzik uruchamia się gdy telefon jest wyƂączony?
[...]
Wiem, ĆŒe nie dziaƂa to w telefonach i smartfonach Samsunga.

Dobrze, ĆŒe moje Samsungi o tym nie wiedzą ;-)
DziaƂa zarówno w bezsystemowym F480 jak i w badzianym Wave 723.

JoteR

Data: 2013-12-04 23:49:11
Autor: Skylla
budzik a wyƂączony telefon

[...]

MoĆŒe są wyjątki, ale w większoƛci nie dziaƂa.

Data: 2013-12-05 12:13:16
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
budzik a wył±czony telefon
Dnia 2013-12-04, o godz. 23:49:11
Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał(a):

> Dobrze, że moje Samsungi o tym nie wiedz± ;-)
> Działa zarówno w bezsystemowym F480 jak i w badzianym Wave 723.

Może s± wyj±tki, ale w wiêkszo¶ci nie działa.

W S2, S3, S4 i NoteII też działa. W starym Samsungu Galaxy - chyba
pierwszym ich modelu z Androidem też. To też wyj±tki?
Czy może po prostu zależy to od aplikacji czy ustawienia systemu?
Kreatywnym Baristom tez działa.

Zdrówko

Data: 2013-12-05 13:55:38
Autor: Zakonspirowany
budzik a wyƂączony telefon
W dniu 05-12-2013 13:12, Skylla pisze:

W S2, S3, S4 i NoteII teĆŒ dziaƂa. W starym Samsungu Galaxy - chyba
pierwszym ich modelu z Androidem teĆŒ. To teĆŒ wyjątki?
Czy moĆŒe po prostu zaleĆŒy to od aplikacji czy ustawienia systemu?
Kreatywnym Baristom tez dziaƂa.

Hm... wƂaƛnie sprawdziƂem na Galaxy mini 2 cĂłrki i nie dziaƂa, a to teĆŒ
android (2.3). Więc co, trzeba gdzieƛ to wƂączyć w ustawieniach, czy tez
zaleĆŒy to od wersji androida?

A nie masz tak, ĆŒe jeden telefon jest blokowany pinem, a drugi nie?
Teoretycznie nie powinno mieć to znaczenia, bo po wƂączeniu, przed wpisaniem PIN, mogę wykonywać np. alarmowe, ale rĂłĆŒnie to bywa.

--
╯(⌐■_■)╯ ïž” ┻━┻

Data: 2013-12-05 17:14:03
Autor: JoteR
budzik a wył±czony telefon
"Skylla" napisał:

Czy może po prostu zależy to od aplikacji czy ustawienia systemu?
Kreatywnym Baristom tez działa.

Hm... wła¶nie sprawdziłem na Galaxy mini 2 córki i nie działa, a to też android (2.3). Wiêc co, trzeba gdzie¶ to wł±czyæ w ustawieniach, czy
tez zależy to od wersji androida?

Nie jest tak, że jest to "system independent"? Bo na wył±czonym telefonie system wszak jeszcze nie działa, a budzik już wyje.

JoteR

budzik a wyƂączony telefon