budzik a wyłączony telefon

Data: 2014-01-09 20:19:45
Autor: Nika
budzik a wyłączony telefon
Samsunga Advance nie testowałam na wyłączonym telefonie, ale można wyłączyć dźwięk i włączyć tryb offline - budzik zadziała, a nikt nie będzie budził Cię przed czasem telefonami, bo rozumiem, ze to o to chodzi?

- -

Nika

Data: 2014-01-09 20:58:12
Autor: Skylla
budzik a wyłączony telefon

Samsunga Advance nie testowałam na wyłączonym telefonie, ale można
wyłączyć dźwięk i włączyć tryb offline - budzik zadziała, a nikt nie
będzie budził Cię przed czasem telefonami, bo rozumiem, ze to o to chodzi?

W trybie samolotowym (offline) każdy telefon obudzi. Chodzi o wyłączony telefon.

budzik a wyłączony telefon