budzik w ajfonie

Data: 2009-10-10 14:45:19
Autor: zyzio
budzik w ajfonie
Witam,

mam proste pytanie: czy w ajfonie budzik i przypominacz działają przy wyłączonym telefonie? Dzięki
Sławek

Data: 2009-10-11 12:23:16
Autor: Sergiusz Rozanski
budzik w ajfonie
Dnia 10.10.2009 zyzio <spin68@gazeta.wiadomojaka.pl> napisał/a:
Witam,

mam proste pytanie: czy w ajfonie budzik i przypominacz działają przy wyłączonym telefonie? Dzięki

Przy wyłączonym _telefonie_ [1] tak, chyba że wyłączysz całego iphone :)
wtedy nie wiem.

[1] tryb samolot.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-10-11 22:25:54
Autor: zyzio
budzik w ajfonie
Sergiusz Rozanski pisze:
[...]

no dobra, nie byłem dokładny. Chodzi o wyłączone urządzenie. Miał to mój SE D750, i Nokia E51 aż do zmiany softu. Obecnie, z tego co słyszę, spotyka się to coraz rzadziej. Nie rozumiem idei, która za tym stoi, chyba jedynie, żeby ciągle mieć włączony telefon. Ja normalnie wyłączam na noc, więc budzik wtedy idzie w krzaki. To po co jest?

budzik w ajfonie