Data: 2013-05-28 15:20:17 | |
Autor: Ukaniu | |
bulgot amerykańskiego v8 | |
Użytkownik "Deflegmator" <walhallSP@M.pl> napisał w wiadomości news:ko283t$r83$1node2.news.atman.pl... Do tej pory myślałem, ze to z powodu monstrualnych pojemności i Konstrukcja wału V8 z Mercedesa np M119 też jest "cross-plane" a uzyskać amerykański dźwięk bardzo trudno. Tzw ang. "flat plane" są stosowane bardzo sporadycznie z uwagi na wrodzone niewyważenie. Sprawa dźwięku silnika nie jest prosta bo wał "cross.." ma duża dużość silników wielkich pojemności a amerykańskie brzmią jak amerykańskie. -- Pozdrawiam, Łukasz |
|
Data: 2013-05-28 06:27:43 | |
Autor: abn140 | |
bulgot amerykaskiego v8 | |
A lexusy LS jak mialy? To ponoc najbardziej spokojne v8 swiata.... |
|
Data: 2013-05-28 15:41:46 | |
Autor: Ukaniu | |
bulgot amerykaskiego v8 | |
Uytkownik <abn140@googlemail.com> napisa w wiadomoci news:6d2c8db7-2732-4833-aeff-e442a9439179googlegroups.com... A lexusy LS jak mialy? To ponoc najbardziej spokojne v8 swiata.... A togo to ja nieznaju, ja tylko V8 MB Trzeba by zerkn na kolejno zaponw lewo prawo, wa paski bedzie L P L P L P L P A wa krzyowy np. P L P P L P L L Jak np wspomniany dowd niemieckiego dwiku V8 M119, he he. Ale tak to bywa z teori z wykopu ;-) -- Pozdrawiam, ukasz |
|
Data: 2013-05-28 14:14:20 | |
Autor: tᴏ | |
bulgot amerykaskiego v8 | |
Ukaniu wrote:
Sprawa dźwięku Bo w europie nie robi się silników, które w tak ogromnym stopniu marnują pojemność skokową. Te amerykańskie V8 mają osprzęt policzony jak do silnika 2x mniejszego, stąd niska moc i dźwięk wynikający ze zbyt dużej prędkości powietrza w dolocie i spalin w wydechu no i oczywiście z tej kolejności zapłonu. Weź dowolne V6 i ponawiercaj mu brudną część airboksa w przypadkowy sposób, do tego zamontuj jakiś odpowiedni tłumik psujący przepływ i będziesz miał 20 KM mniej i amerykańskie brzmienie. ;-) -- ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ |