bundle packi ps3 w Katowicach

Data: 2009-04-22 20:26:06
Autor: news.gazeta.pl
bundle packi ps3 w Katowicach
Witam serdecznie !

W związku z planowanym zakupem ps3 mam pytanie czy ktos moze odwiedzal ostatnio Media Markty / Saturny w Katowicach i zauwazyl jakies dobre promocje i ciekawe bundle packi >?< Budzet 1,5k.

Pozdrawiam, z gory dzieki za info !

Data: 2009-04-23 07:09:44
Autor: Jan Strybyszewski
news.gazeta.pl pisze:
[...]

No to słabo w warszawskim saturnie jest PS3 z Motostormem i Kilzone i chyba nawetz ressistance ale juz nie po 1399zł tylko 200zł wiecej bodaj

Data: 2009-04-23 01:08:40
Autor: Kuzan
bundle packi ps3 w Katowicach
No to słabo w warszawskim saturnie jest PS3 z Motostormem i Kilzone i
chyba nawetz ressistance ale juz nie po 1399zł tylko 200zł wiecej bodaj

Zawsze te 100 zł można znaleźć ;) ... Czy te bundle maja 2 pady ?

Data: 2009-04-23 11:22:44
Autor: fin
bundle packi ps3 w Katowicach
Witam,

Widziałem reklamę, że od jutra PS3 + Ratchet + GT5 + RidgeRacer7 = 1499 niestety bez drugiego pada (promocja w Empikach). Może Cię zainteresuje.

pozdro
fi

Data: 2009-04-23 03:31:14
Autor: Kuzan
bundle packi ps3 w Katowicach

Widziałem reklamę, że od jutra PS3 + Ratchet + GT5 + RidgeRacer7 = 1499
niestety bez drugiego pada (promocja w Empikach). Może Cię zainteresuje.

Wydaje się być apetycznym wyborem, że się tak wyrażę :D Dzwoniłem do
Media i w tej chwili zrobili swoje bundle (konsola 80GB + Helikopter w
ogniu + Genji czy coś). Ta sama cena co wyżej.

pozdro
fi

dzieki, pozdr

Ach, jeszcze jedno pytanie się urodziło. W tej chwili PS3 wszędzie (w
marketach) jest w wersji 80GB, czyli jak kojarzę po rozmowie z jednym
specem bez 2 gniazd USB i bez czytnika kart. Jakkolwiek przeboleć mogę
USB, to czytnik by się nawet przydał, bo nie trzeba by zgrywać
materiałów na płytkę z aparatu... Z drugiej strony słyszałem, że
wersje 40-60GB są bardziej awaryjne... Zatem pytam czy to prawda i czy
olać czytnik kart i kupować wersję, która w tej chwili jest w ciągłej
sprzedaży czy szukać po allegro jakiś starszych konsol ?

Data: 2009-04-23 11:31:51
Autor: Piotr KUCHARSKI
Kuzan <kuzanski@o2.pl> wrote:
[...]

Czytnik na USB za 20 zł podpięty do PS3: funkcjonalność taka sama.

[...]

Jeśli znajdziesz nową... z drugiej strony nowsze (40 i 80) są cichsze od 60.

p.

Data: 2009-04-23 12:45:37
Autor: Kuzan
bundle packi ps3 w Katowicach

Czytnik na USB za 20 zł podpięty do PS3: funkcjonalność taka sama..

Dlatego napisałem, że mi nie przeszkadza taka przypadłość...

Jeśli znajdziesz nową... z drugiej strony nowsze (40 i 80) są cichsze od 60.

Widziałem coś na necie... No i jest wsteczna kompatybilność :D

Data: 2009-04-24 07:25:14
Autor: SimonX
Dnia 23-04-2009 o 21:45:37 Kuzan <kuzanski@o2.pl> napisał(a):

[...]

ja bym chyba nawet nie chciał 60tki
głośniejsza, więcej prądu żre, awaryjniejsza - jakiś problem "żółtej diody  śmierci", który chyba 40tek nie dotyczy
no i droższa
chyba że znajdziesz okazję cenową, to bym się zastanawiał
a tak to imho lepiej kupić ps3 i ew. nawet używane ps2 - gdybyś bardzo  chciał grać w starsze gry
zapewniam Cię, że dobrych tytułów na ps3 jest tyle, że na gry z ps2 ja  osobiście nie miałbym czasu

--
pozdr. Szymon
PSN ID: sbronko

Data: 2009-04-24 13:52:25
Autor: Kuzan
[...]

....o taka opinie mi chodzilo :)

chyba że znajdziesz okazję cenową, to bym się zastanawiał
a tak to imho lepiej kupić ps3 i ew. nawet używane ps2 - gdybyś bardzo
chciał grać w starsze gry

....w sumie czasu by mi nie wystarczylo, zeby opanowac wszystkie
tytuly, a gry sportowe (moje ulubione) - im nowsze - tym lepsze :)

zapewniam Cię, że dobrych tytułów na ps3 jest tyle, że na gry z ps2 ja
osobiście nie miałbym czasu

W sumie masz racje. W takim razie skusze sie na PS3 80 GB. Z Killzone
2. I multi za free :D

pozdr. Szymon
PSN ID: sbronko

pozdr

Data: 2009-04-23 13:18:23
Autor: CeSaR
bundle packi ps3 w Katowicach
Innych wersji chyba wogóle już nie ma.
Olej to.
Jeśli masz komputer w tej samej sieci co PS3 to zdjęcia przewalisz po mediaserwerze.
Albo pamięcią USB. Ja stosuję to pierwsze rozwiązanie i nie wyjmuję nawet karty z aparatu.
Na komputerze backup, na PS3 wersja do oglądania.

Data: 2009-04-25 21:55:35
Autor: news.gazeta.pl
CeSaR pisze:
Innych wersji chyba wogóle już nie ma.
Olej to.

A czy tak jak w przypadku X360 szukac jakis konkretnych wersji modelu PS3 80 GB (pojawialy sie X360 z innym zasilaczem itd...). Jesli tak to ktory jest w tej chwili "najlepszy" ?

[...]

Oczywiscie mozna i w taki sposob, ale to jakby troche biegania w kolko :) Chodzi mi o szybke przegladanie zdjec bez wlaczania kompa wlasnie... Ale trudno, moze PS3 bedzie komunikowal sie z jakims czytnikiem kart przez USB >?<

pozdr

Data: 2009-04-26 09:15:43
Autor: CeSaR
bundle packi ps3 w Katowicach
A czy tak jak w przypadku X360 szukac jakis konkretnych wersji modelu PS3 80 GB (pojawialy sie X360 z innym zasilaczem itd...). Jesli tak to ktory jest w tej chwili "najlepszy" ?

A to ja nie wiem :-) Ja swoją 40G kupiłem jak wszystko czyli bez większego wnikania w szczegóły.
A później zrobiłem jej upgrade do 250G. Teraz jest trochę głośniejsza - ten dysk pewnie jakiś doopny.

[...]

Czemu "bieganie". Fakt że u mnie komputer jest w zasadzie właczony cały czas tzn wyciągam go z teczki i otwieram. No i za chwilę pojawia się w konsoli. A zdjęcia z aparatu zawsze zasysam na komputer, żeby zrobić backup na płytkę.

bundle packi ps3 w Katowicach