burmistrzyni Łomianek mowi" kazda decyzje urzednicza nalezy uszanowac"

Data: 2009-06-18 17:38:55
Autor: konserwator
burmistrzyni Łomianek mowi" kazda decyzje urzednicza nalezy uszanowac"
Nie wiem skad na burmistrzynie wzieli ja mieszkancy Łomianek - chyba z Korei
Bo ja zawsze myslalem, ze "kazda decyzje urzednicza mozna zaprotestowac"
Ostatecznie to urzednicy sa dla obywateli a nie odwrotnie no, ale nie w Łomiankach,
Trzymajcie sie Ludzi8e z Łomianerk i walczcie z komuna - burmistrzynia wasza koreanka od Kim Ir Sena czy tez Kim Ir Tuska -jeden huk...

Co za urzednicze bydlo....

Jurek trybunal Narodowy Polski i zalatwimy ten idiotyczny problem. Bez gilotyny...
Garota....

rym

burmistrzyni Łomianek mowi" kazda decyzje urzednicza nalezy uszanowac"