butla 2x7 czy 15l

Data: 2009-07-31 11:41:13
Autor: Kuba
butla 2x7 czy 15l
" pegaz"  napisal
Witam. Mam pytanie. Co lepiej kupic: malego twina 2x7 czy pojedyncza butle
15l? Czy cenowo to jest spora różnica?

Jezeli chdzi tylko o cene to wybor jest prosty: 15 l.

Za i przeciw 2x7, 232 bar , stal (z wlasnego doswiadczenia):
Za:
dwie butle, lepsze dojscie do zaworow, duzo lepszy trim i rozlozenie ciezaru w wodzie (najlepiej z "szerokim" manifoldem) - > po prostu nurkuje sie lepiej jak z pojedyncza 12 czy 15, wiecej i lepsze mozliwosci prowadzenia wezy (zalezy od twojej indv. konfiguracji, no chyba ze jestes wyznawca jedynej slusznej... ;-)
przeciw: cena, waga (zalezy od marki), koszty "przgladu" (2 butle)

pzdr
kuba

Data: 2009-07-31 11:55:03
Autor: SHARMDIVER.PL
butla 2x7 czy 15l
Kuba wrote:
" pegaz"  napisal
Witam. Mam pytanie. Co lepiej kupic: malego twina 2x7 czy pojedyncza butle
15l? Czy cenowo to jest spora różnica?

Jezeli chdzi tylko o cene to wybor jest prosty: 15 l.

Na pewno?

http://allegro.pl/item692684524_butle_ukraina_2_produkt_zssr.html

Data: 2009-07-31 10:38:05
Autor: jacekplacek
butla 2x7 czy 15l
SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał(a):
Kuba wrote:
> " pegaz"  napisal

Na pewno?

http://allegro.pl/item692684524_butle_ukraina_2_produkt_zssr.html

W potocznym rozumieniu twin składa się z dwóch butli, obejm i manifoldu. Więcej podstawowych informacji, znajdziesz nasz czołowy instruktorze tutaj:
http://www.nurkomania.pl/butzawor.htm
A to co proponujesz, jest właśnie w kategorii retro. Klima działa?

Data: 2009-07-31 12:13:49
Autor: Kuba
butla 2x7 czy 15l

Jezeli chdzi tylko o cene to wybor jest prosty: 15 l.

Na pewno?

http://allegro.pl/item692684524_butle_ukraina_2_produkt_zssr.html

jesli chodzi o nowe to raczej tak !

Data: 2009-07-31 17:08:24
Autor: krokodyl73
butla 2x7 czy 15l
Dnia 31-07-2009 o 11:55:03 SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl>  napisał(a):

Kuba wrote:
[...]

Ile ten frajer ze Sram musi miec wolnego czasu,zeby tropic w necie mizerne  slady,ktore potem wykorzystuje w swoich gowno wartych  wypowiedziach..Niebywale;) Z czego on w koncu zyje?

butla 2x7 czy 15l