butla 2x7 czy 15l

Data: 2009-07-31 12:43:04
Autor: Wojtek Potoczak
butla 2x7 czy 15l
" pegaz" <jedynybart.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Witam. Mam pytanie. Co lepiej kupic: malego twina 2x7 czy pojedyncza
butle
15l? Czy cenowo to jest spora różnica? Ciekaw jestem opinni

Roznica ceowa jest spora,a jeszcze do twina musisz tez miec 2 pierwsze stopnie.
Zeby posiadanie twina mialo sens musisz sie nauczyc go obslugiwac min. v-drill.
Twin bedzie wygodniejszy niz 15, stabilniejszy na plecach.
Jesli jestes wysoki, w krotkim stalowym twinie 2x7 ciezko bedzie sie dorze wytrymowac.

-
pozdrawiam
Wojtek Potoczak

Data: 2009-07-31 10:55:51
Autor: jacekplacek
butla 2x7 czy 15l
Wojtek Potoczak <wojtekp@post.plSIO> napisał(a):
> [...]
> 15l? Czy cenowo to jest spora różnica? Ciekaw jestem opinni

Roznica ceowa jest spora,a jeszcze do twina musisz tez miec 2 pierwsze stopnie.

Na zimne wody, podwójny zawór jest raczej normą, niż opcją. A cena? Nowe w divezonie: twin2x7l faber z manifoldem SOS: 1628zł
singel 15l z podwójnym zaworem:  1189zł
Różnica: 439zł Czy to sporo, jest kwestią osobniczą :D Z nauką V-drilla też bym nie przesadzał. Nie jest to jakaś wysoce skomplikowana umiejętność. Nie znam nikogo, kto nie był w stanie jej opanować. Ale lajf jest brutal end full of zasadzkas, więc wszystko możliwe :D

Data: 2009-07-31 15:41:47
Autor: Pszemol
butla 2x7 czy 15l
" jacekplacek" <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:h4uijn$8na$1inews.gazeta.pl...

lajf jest brutal end full of zasadzkas

nawet nie wiesz jak to rani oczy przy czytaniu :-)

Data: 2009-07-31 21:18:16
Autor:
butla 2x7 czy 15l
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
" jacekplacek" <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:h4uijn$8na$1inews.gazeta.pl...

> lajf jest brutal end full of zasadzkas

nawet nie wiesz jak to rani oczy przy czytaniu :-)

To nie możliwe żebym doczekał się jak specjalista od języka rosyjskiego czepia
się określenia, które właśnie takie ma być. Skrajnie nie poprawne językowo
gramatycznie i ze złą pisownią.

pozdrawiam rc

Data: 2009-07-31 17:20:00
Autor: Pszemol
butla 2x7 czy 15l
<demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:h4vn2o$2kb$1inews.gazeta.pl...
> [...]

się określenia, które właśnie takie ma być. Skrajnie nie poprawne językowo

I jako takie właśnie rani oczy. Masz z tym jakiś problem?
Chcesz o tym porozmawiać? A moze pójdziesz na jakiś kurs, co? :-)

Data: 2009-08-01 05:45:19
Autor:
> [...]

I jako takie właśnie rani oczy. Masz z tym jakiś problem?
Chcesz o tym porozmawiać? A moze pójdziesz na jakiś kurs, co? :-)

Jesteś wspaniały w manipulowaniu ten łysy z Krakowa, może się do ciebie na
kurs zapisać, polecę jemu Twoje usługi. pozdrawiam rc

Data: 2009-08-01 01:27:09
Autor: Pszemol
butla 2x7 czy 15l
<demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:h50kpf$kuf$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Jesteś wspaniały w manipulowaniu ten łysy z Krakowa,
może się do ciebie na kurs zapisać, polecę jemu Twoje usługi.

No co jest - nie podoba Ci się Twoja własna zabawa???

Data: 2009-08-01 07:12:40
Autor: jacekplacek
butla 2x7 czy 15l
> [...]
> może się do ciebie na kurs zapisać, polecę jemu Twoje usługi.

No co jest - nie podoba Ci się Twoja własna zabawa???
Lot! Mozesz mu powiedzieć, żeby spierdalał? Normalnie, aż Kolina zgłupiała.

Data: 2009-08-01 10:28:50
Autor: krokodyl73
butla 2x7 czy 15l
Dnia 01-08-2009 o 09:12:40  jacekplacek <jacekiala@gazeta.skasuj-to.pl>  napisał(a):

> [...]

No co jest - nie podoba Ci się Twoja własna zabawa???

Lot! Mozesz mu powiedzieć, żeby spierdalał? Normalnie, aż Kolina  zgłupiała.

Proponuje nowa swiecka tradycje..;) Lota nie ma, ale sie chyba ze mna  zgodzi - Pszemol, spierdalaj.

Data: 2009-08-01 17:29:25
Autor: Lot
butla 2x7 czy 15l
On 2009-08-01 10:28:50 +0200, krokodyl73 <krokodyl73@wp.pl> said:

Proponuje nowa swiecka tradycje..;) Lota nie ma, ale sie chyba ze mna  zgodzi - Pszemol, spierdalaj.

Czasem bywam, ale nie ukrywam że latem wolę popływać motorówką, pojeździć na rowerze czy zanurać aniżeli czytać "słowotwory" wspomnianych mędrców.

Z wiekiem drastycznie wzrosło u mnie zapotrzebowanie na komfort i spokój.
Warto napuścić ich na siebie, może zajmą się sobą sami, jak przysłowiowy Jasio z ADHD waleniem konia...

pzdr
Lot.

P.S.

Pszemol jako żywo przypomina trolla experta znanego z bicia piany na grupach usenetowych :)

Data: 2009-08-01 07:26:25
Autor:
> [...]
> może się do ciebie na kurs zapisać, polecę jemu Twoje usługi.

No co jest - nie podoba Ci się Twoja własna zabawa???

Ten wpis jest zrozumiały dla kilku osób nie należysz do tego zbioru, dlatego
trudno tobie ocenić skutek tego wpisu.

pozdrawiam rc --

Data: 2009-08-01 07:26:31
Autor: