butla 2x7 czy 15l

Data: 2009-07-31 11:55:34
Autor:
butla 2x7 czy 15l
 pegaz <jedynybart.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Witam. Mam pytanie. Co lepiej kupic: malego twina 2x7 czy pojedyncza butle 15l? Czy cenowo to jest spora różnica? Ciekaw jestem opinni
Różnica cenowa jest dość duża. Jednak moim zdaniem lepiej kupić twina 2x7, polecam coś takiego http://divezone.pl/divezone-twinset-faber-2x7l-74kg-sos-
p-2431.html Twiny są znacznie wygodniejsze i bardziej bezpieczne, więc lepiej dołożyć i mieć większy komfort. --

Data: 2009-07-31 14:14:29
Autor: SHARMDIVER.PL
butla 2x7 czy 15l
frue@gazeta.SKASUJ-TO.pl wrote:
[...]

Już druga osoba poleca ten zestaw z tej samej firmy. Czyżby zalegały w magazynie i trzeba je było "wypchnąć" :)

Data: 2009-07-31 14:13:26
Autor:
butla 2x7 czy 15l
SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał(a):
> [...]
 > dołożyć i mieć większy komfort. Już druga osoba poleca ten zestaw z tej samej firmy. Czyżby zalegały w magazynie i trzeba je było "wypchnąć" :)

W divezone kupuję czasem, więc wiem, że to dobry sklep. Co do twina, to podałam linka, by pytający wiedział co i jak. Nie widzę problemu. A jak dwie osoby polecają, to chyba oznacza, że sprzęt lub sklep są dobre. --

Data: 2009-07-31 16:46:27
Autor: SHARMDIVER.PL
butla 2x7 czy 15l
[...]

A ty jaki sprzęt (butle) masz i dlaczego?

Data: 2009-07-31 19:13:11
Autor:
> [...]

dwie
> osoby polecają, to chyba oznacza, że sprzęt lub sklep są dobre. A ty jaki sprzęt (butle) masz i dlaczego?

Mam 12l, stalową, zawsze to mniej balastu na pasie + podwójny zawór. Faber. --

Data: 2009-07-31 22:32:55
Autor: jacekplacek
butla 2x7 czy 15l
> [...]
 > dołożyć i mieć większy komfort. Już druga osoba poleca ten zestaw z tej samej firmy. Czyżby zalegały w magazynie i trzeba je było "wypchnąć" :)
Nazwa sklepu wpada w ucho, więc od niego zaczynam szukać sprzętu. Ceny mają w miarę a i Karol Susicki poczciwie wygląda :)  Akurat od nich nic jeszcze nie kupiłem, więc wychodzi na to, że staram się o jakiś ekstra rabat. Jak dorosnę do reba, na pewno się upomnę :P

--

butla 2x7 czy 15l