[sprzedam] buty Head Ezon 7.0

Data: 2009-04-06 23:55:56
Autor: Lot
[sprzedam] buty Head Ezon 7.0
Jak w temacie,
buty zjazdowe Head EZON 7.0 w stanie bdb. - dwukrotnie użyte na stoku.
Sprzedaję ponieważ parę dni po ich zakupię wpadł mi w ręce snowboard i tak już zostało...
Nie widzę powodu by bezużytecznie zalegały w szafie - komu¶ mog± się przydać.

Posiadaj± kilka drobnych zarysowań powstałych na skutek normalnego użytkowania, poza tym ich stan jest niemal menniczy.

całkowita długo¶ć buta 328 mm
rozmiar: 27-28,5

Do przymiarki we Wrocławiu

cena: 80 zł + ew. koszty wysyłki
do butów mogę dorzucić narty i kije za przysłowiowego browca (czteropak)

pozdrawiam
Loti

[sprzedam] buty Head Ezon 7.0