buty LaSportiva

Data: 2012-04-27 03:30:55
Autor: Titus Atomicus
buty LaSportiva
Witam,
No dobra - kupilem juz te Zamberlany Agile. Sa ok, ale na lato wciaz za gorace. Nawet teraz po 12 godzinach testowania non-stop juz mnie uwieraly.
Przymierzam sie wiec do kolejnego zakupu, bo widze w HiMountains maja LaSportive w dobrych cenach.
http://sfpl.pl/shop/view/Document/id/301?context=1
Interesuja mnie opinie nt LaSportiva FC 1.1
W szczegolnosci trzy parametry:
oddychalnosc, trwalosc i komfort.
--
TA

Data: 2012-04-27 03:36:57
Autor: Titus Atomicus
buty LaSportiva
In article <Titus_Atomicus-EC5ED9.03305527042012@node2.news.atman.pl>,

[...]

Nie pogardze tez opiniami nt butow FC 3.0 i Typhoon - ktore byc moze przydalyby mi sie na zime...
--
TA

buty LaSportiva