buty McKinley, AquaMax i Vibram

Data: 2009-03-02 12:31:22
Autor: MaciekS
buty McKinley, AquaMax i Vibram
Witam
Zbyt wielu opinii w sieci nie znalazłem, a ciekawi mnie jakie są opinie o produktach obuwniczych sprzedawanych głównie w InterSport.
To dość atrakcyjna cenowo propozycja, a nie wiem, czy równiez jakościowo. Nie oczekuję po nich rewelacji w trudnym terenie, a razcej odporności na... młodzieńca, który bardziej myśli o... niż o tym co ma na nogach i pod nimi ;-).
Niektóre modele są na podeszwach Vibram, ale jakoś zupełnie innych niż w obecnym katalogu firmy. Może ktoś ma starsze katalogi i mógłby wskazać jakies linki, w których sprawdziłbym przeznaczenie konkretnych modeli.

buty McKinley, AquaMax i Vibram